'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, August 16, 2011

Mungkin inilah yang terbaik...


Setelah hampir sebulan aku duk berfikir dan mencari2 jawapan agar aku tidak keliru dengan keputusan yang ingin ku buat.. bagiku ia bukan suatu yang mudah.. untuk menjaga hati beberapa pihak dan aku juga tidak boleh mementingkan diriku sendiri.. Ya Allah berilah petunjukMu agar dapat ku putuskan dengan hati yang terbuka, doaku seharian.. 

Aku ingin yang terbaik dalam hidupku.. aku harus fikirkan jalan untuk aku memilikinya.. mmg.. bukan semua perkara dalam hidup kita adalah sempurna namun aku percaya setiap yang ditentukanNya itu pasti ada hikmahNya.. aku berpegang kuat dengan firman Allah swt diantaranya didalam surah ar-Ra'd ayat 11 yg bermaksud: 
"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah apa2 pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada di dalam diri mereka"
 Ia.. itu la yg memotivasikan diriku untuk aku membulatkan tekad.. perubahan yang ingin ku buat ku harap akan membuahkan hasilnya..  penghijrahan ini ku harap dapat memuaskan hati smua pihak, tambah2 lagi bagi mereka yang mgkn tidak sukakan aku.. aku.. mmg mcm ni.. aku lebih rela mengundur diri dan mengalah... mgkn itu lah yang terbaik untukku.. ku berdoa kepada Allah swt agar Dia menlindungiku dari segala bencana yang ditimbulkan oleh manusia itu sendiri.. 

Ya Allah, sungguh Kau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. Pemberi Rezeki setiap makhluk sekalian alam.. Alhamdulillahirabbil alamiiin...

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

5 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Eray Majid said...

uiks zai....nape...??

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@eRaY

hihi.. saje je nk ubah angin.. tp aku still ade jek di Putrajaya... dtg beraye ye nnt... ^_^

Qaseh Dalia said...

insyaAllah semuanya baik2 saja

eB said...

eB doakan yg terbaek utkmu :)

Kuasai Minda said...

Teruskan berdoa kepadaNya, insyaALLAH, perkara yang terbaik itu akan kita miliki dengan bantuan ALLAH...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2