'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Thursday, February 23, 2012

Kamu lah Kupu-Kupu Syurga itu...



Salam...

Berjurai2 air mata menahan sebak didada sambil melayankan lagu Suratan atau Kebetulan dendangan Kenny, Remy dan Martin hasil nukilan idea abg Mazidulakmal,  untuk kite lebih mendalami keluh kesah yg dialami keluarga arwahyarham adik Faris Nur Daniel yang baru je pergi meninggalkan seisi alam semesta ini pada pagi tadi.. sape2 yg masih blur ttg hal ni silalah sudikan diri klik diSINI..

Terhentilah sudah detik waktu adik Faris utk berlari2 ditaman2 permainan, menikmati segala toys yg ade dipasaran juga gurau senda bersama keluarga tersayang.. kini adik Faris sedang tersenyum melihat keindahan syurga Allah swt yang telah dijanjikan untuknya.. tp bagaimanakah dengan keluarganya yg sedang meratapi pemergiannya??! 

Sekujur tubuh kecil yang tidak berdosa baring telentang meninggalkan segala sisa keperitan hidup yang dialaminya selama hampir sebulan.. ikuti kisahnya diSINI.. ibu bapa mane yang boleh menduga.. anak seceria adik Faris boleh 'pergi' dalam sekelip mata.. tempoh 6 tahun bersama gelagatnya yang aktif dan ceria berakhir dgn linangan air mata yang x terduga.. ibarat 'diluah mati mak, dibuang mati bapak'.. begitu pedihnya jiwa, peritnya dada utk ditelan semuanya.. sungguh tabah hatimu wahai ibu dan abah adik Faris.. semoga Allah swt memberi kekuatan dan ketabahan dijiwa mereka utk menempuh segalanya.. 

Janji Allah swt itu pasti.. kamu sedang dikasihi... dan Allah swt tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya olehnya (ayat pertama dari surah Al-Baqarah 2;286)


Saja ku uploadkan gambar2 girang dan ceria adik Faris ketika hayatnya.. teringat anak2 ku dirumah.. (T_T)

Bijak dan Ceria 


Dalam Kenangan keluarga tercinta..

Berbahagialah kamu disana sayang... al-fatihah..
Gambar diperolehi dari Web Bersama Mazidul  . A million thanx to Mazidul Akmal for sharing this difficult moment (-_-)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

1 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Anonymous said...

SEDIHNYA...AL FATIHAH BUAT ADIK FARIS..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2