'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, October 2, 2013

Sabo ajelah!!

Salam alaik...

Apehal la ofis aku nih.. FB block aku reda lg.. blogspot pun ko nk block aku rase melampau la.. baik ko potong line internet jelah!!

nk bukak blog boleh tp sekadar bace2 jelah.. da syiok melayan cite kenkwn tp xleh nk komen plak.. isssssh ape kejadah dorg nk sekat smua tu.. 

Nak sign in xbleh.. acane nk hapdet.  Ni aku guna hp.. nasib la hp mengikuti era.. tp bukan aku biasa sgt.. byk guna backspace je dr td.. haish.. bingung.. bingung!!

Apehal nk blocked2.. nak kna hacked ke??!

"Yang sebenarnye ku mengharapkan disebalik senyuman mu itu.. kau juga aaaa.. merindui aku..." kata Yuna lah

 Tp sebenarnye aku pun mmg da rindu nk buat komunikasi 2 hala ngan kenkwn belog.. huhu

~till then~


♥...SinGGah LaGi Ye...♥

2 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

+ e.z + said...

naper drg nk block? lahai, bukannyer blog politik ke haper ker... hu3

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

itu ler yg su xpahamn eB.. menyampah pun ade.. kije derang bg xdelah smpi kna berkampung kat ofis kan.. duk ofis tu klu menjahit baju leh siap 3 pasang kot.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2