'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Saturday, October 3, 2020

Now activate!! Furhhhhh.. bersarang abis!!


Hi.. hi.. hi.. 

Assalamualaikum smua... ๐Ÿ˜

ya Allohhhhh.. lama giler kot x berblog.. last aku bukak blog ni rasanya thn 2013.. 7 tahun da ko aku biarkan saje blog aku ni bersarang.. ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ ampunnnnnn ๐Ÿ™

Since anak 3 kot aku stop jap berblog.. n guess what??? now... mak anak 5 gaisss.... aduhaiiii what time flies... betul la masa tu mencemburui kite.. kuikuikui

Mesti korg terty2 dok... ape mimpi aku wat come back ni.. hahaha come back la sgtttt.. cecite.. cecite.. k lah.. aku cite.. nk cite dr A kang, mcm bace jurnal lak korg.. ๐Ÿ˜† aku pendekkan cite jelah..

Since aku further study ni.. jd aku terjerumus blk la blajo ttg comp. application smua tu... jdnye topic blog ni is one of the chapter yg kna cover.. so... alang2 Prof lecturer minta kitorg create 1 blog tuk our assignment.. so aku proceed aktifkan blk jela blog aku ni.. ๐Ÿ˜

ya Allahhhh.. tetbe tgh type ni kan.. ade satu rasa yg aku rasa cam nk nangis pun hado.. yelah dok terkenang lak content dedulu.. mostly aku byk celoteh ttg parenting... keletah anak2, tip penyusuan, family trip n byk gak terjebak dgn contest abg sado Ben Ashaari tu.. haha adoiii rasa diri cam da tua sgt je nk terjebak blk dlm dunia blog ni.. ๐Ÿ˜…

so start from today aku kna update at least 1-2 story sehari as assignment aku.. harapnye semangat terus membara sbbnya lain bebeno da blogger skang.. huhu (rasa jauh sgt da ketinggalan ni) byk giler aku kna blajo blk ttg blogger ni.. ๐Ÿ˜ฉ 

Byk benda kna update.. cover banner tu... da kna tuko da tu.. bersusun gambo anak je tu kang..๐Ÿ˜…
adehhh... kna dok bertafakur ler gamoknye ni.. k lah smbg nnt gaiss..  selain nk cr ide tuk make up blog ni, kna pkir2 kan content yg menarik... tuk korg gak.. hihi 

k see u soon yaaa.. jgn lupe follow... n komen yg memurni je is acceptable..๐Ÿ˜‡

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2