'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Saturday, December 10, 2011

Tetbe jek...

Salam...

Tetbe rase nk membebel plak mlm mggu ni... biasanye jarang aku berblog mase ari mggu.. tapi sbb kebosanan tahap dewa melanda.. ku jengahkan kejap r luvly page nih.. hehe.. 

Rase seronok kan bile org suke bace blog kite ni dgn satu sebab.. x kesahla sebabnye ape.. terpulang pada mereka yg menilai.. yelah dorg yg dok bukak n bace blog, mestila dorg lebih tau ape sbb dorg buat semua tu.. ye dak??!

Dulu mase mula2 berblog mmg buntu dgn tujuan n niat.. mula tu sbb nk bisnes.. tup2 bertukar menjadi nk mengejar trafik kemudian nk rebut follower dan kemudian lg nk buat satu perkongsian ilmu tp x pasti ilmu ape.. so ape pun aku post jelah... at last but not least tetbe aku jdkan blog ni sekadar luahan perasan hati aku kala aku kesunyian, kebosanan n kekadang kala perasaan amarah pun jd sebab aku berblog.. smua ku luahkan kat sini.. 

Aku akui yg aku x mampu nk berdepan dgn pc 24/7 waktu yg ade, kadang percutian dgn keluarga pun aku x hapdet hanya kerana tetbe mood malas, xde masa n bole plak terlupe kan dgn luvly page ni.. jd ku perapkan jelah.. walhal nk ikutkan mgkn utk Oktober ke November tu klu aku layankan blog nih mgkn mencipta puluhan jugak la celoteh aku.. huhuhu 

Nek buek camno.. den ni manusia biaso yg mmg byk kelemahan n kekurangan.. jd den nk susun sepuloh jari ni nk mohon ampun n maaf klu ade kwn2 yg den x sempat jengah mahupun komen kat n3 korg tuh.. neway a billion thanx den nk flying kat kat kwn2 yg sentiasa sudi jengah, baca n komen n3 den.. mmg rase terharu n syg sesgt.. itu la.. mesti korg pun rase yg same kan klu den buek camtu.. t den ade maso n rajin den terjah yo n3 korg.. (^____^).. 

K lah.. den raso ngantuk la pulak... oops x dapek lg den nk jln2 blog kwn2.. lenkali ea... Assalam... (^__^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2