'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Monday, October 29, 2012

Patut kew??!

Assalam....

Tarik nafas dalam2 dulu... sebelum aku rase nk tercabut nyawa dr jasadnya ni.. (hamboi ayat.. x mcm menderhaka plak kan.. takbur jek bunyi) Astagfirullah al-aziiim... tp siyesly la.. penat tu rase mcm br lepas pecut 120km/jam tau..  Ujian kecil dr Allah swt.. aku kna terus percaye klu setiap yg Dia berikan tu pasti ada kebaikanNya kan.. senyum... dan.. senyum.. tp rase kejang lak rongga mulut ni.. haish~~

Ape la yg aku carutkan ni.. aku pun jd mcm malas nk teruskan menaip ni.. xpe2 aku teruskan jugakla tuk puaskan ati sndr..sbb aku rase aku pun xsempurna jugak.. aku sebenarnya marahkan sesgt dgn bibik aku ni.. da 7bulan ko keje.. semua kna tunggu aku ckp lg.. penat la.. penat.. xkan la keje2 rutin tu pun nk berketuk.. ibarat mcm ni la.. klu anak buah korg dtg keje ari2 korg kna ingatkan kna punch kad dulu.. huh x ke sakit jiwa tu.... 

Sejak 2, 3 hari ni lg melampau.. waktu susu anak aku, aku kna ingatkan.. anak aku nk tdo pun die x bleh handle.. at last aku yg tdokan jugak.. aku penat la.. semlm 7jam dlm keta aku gak yg handle ketiga2 anak aku.. keje die dok pas kat aku jek.. untuk ape ade bibik kan??! fenin.. fenin.. 

Pagi ni aku basuh die abis2.. ty die ape masalah die. die ckp xde pulak... da tu ko dengki kat aku sbb aku relax n duduk2 jek.. x buk.. demi Allah xde rase dengki.. abis tu setiap kali aku rehat setiap kali tu lah ko pas anak2 kat aku.. bile aku suruh sikit ko muncung sedepa.. tarik muka sebatu.. kau sedar x klu aku ni yg gajikan kau.. ish sakit ati la bile diingat2 kan.. 

Dah la.. malas nk ckp bebyk.. yg sakit aku gak.. yang letih n penat aku jugak.. aku ingat nk lelong jek bibik aku ni.. haish!!

 

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

2 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

JaSSNaNi said...

haiishh.. kes org gaji rupanya.. ingatkan apa tadi.. :)
sabor jer ler.. ada rezeki cari yang baru.. :)

Anonymous said...

ye kak... ada rezki nanti cari yang baru...
nauzubillah...takut dia marahkan akak ,lepas kat anak2 plak.... sian baby tu...
-honey as-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2