'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, November 2, 2012

Senyum saje yek!!

Assalam...

Huuuurm (deep breathing).. segar je kan udara pepagi ni.. best rase.. xdpt rase di waktu yg lainnye oops ade2.. biasanye selepas hujan selebat2nya pada waktu malam.. tp xtra sejuk la.. aduuh sampai ke jantung rase segarnye.. Alhamdulillah.. indahnya ciptaanMu ya Allah..

Pagi ni mood biasa2 jek.. klu tgk cermin tu ringan la mengukirkan senyuman.. so senyuuuuum.. (^_^) aku suke senyum.. nmpk manis.. comel.. kadang2 macam ayu jugak la.. muahahaha 

Setiap pagi aku berdoa supaya aku tidak berdepan dgn anasir2 negatif.. sbbnye aku ni.. pemarah orgnye.. byk berpkir.. Aku teringat pesanan Rasulullah.. "bagus klu kite byk berpkir.. tetapi terlalu percaye dgn ape yang kite pikirkan itu juga tidak baik"  lebih kurg mcm tu la ayat die.. aku guna bahasa yang aku paham jew.. 

Ok.. masukkan aura positif dalam diri.. setiap ari cube buat mcm tu.. tp mcm aku kata la aku ni pemarah.. bile ade setitik noda mula ler hangin satu badan terbawak2 seharian.. fuuuurh.. kadang2 rase boleh kna dapat darah tinggi aku ni.. da ler mmg penyakit keturunan.. ermmmm ok2 jgn mencarut.. tarik nafas dalam2... (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2