'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, November 16, 2012

..Semangat 1434H..

Assalam....

Holla2.. bgn pepg.. aduuuh bermalas2an.. ngeliat sane ngeliat sini.. meleding sane meleding sini.. bercinta sakan!! anak dara (Azra) ni conquer satu katil.. aku lak makin ketpi ketepi.. haish!! aku rase mcm die lg beso kot dr aku.. hehe xpelah.. anak2 mummy smua tdo jenis mcm tu.. redha jelah pun mummynye.. 

Skang ni bukan mase tuk menikmati malas2, relax2 n ape keadaan sekalipun yg membuatkan aku buang mase aku mcm tu jek.. uiiish da terlalu lame aku manjakan diri aku mcm tu.. umur da nk masuk 30an da jd mak budak (3org lak tu) so kna la buat perubahan besar.. yg penting harus berubah ikut kehendak hati.. bukan dipaksa2.. 

Aku kena bangun dr tdo yg lena.. anak2 makin membesar, keperluan makin byk.. belanja makin besar.. Allah swt ada menyebut dlm firmanNya klu rezekiNya itu sebanyak butir2 pasir dilautan.. so manusia haruslah terus berusaha.. kerana rekeziNya itu adalah kepada semua hamba2Nya yang berusaha.. insyaAllah

Jadi dgn azam tahun baru ni aku bertekad untuk lakukan sesuatu.. aku x boleh harapkan org lain.. mereka jugak ada masalah mereka sndr.. kite xbole pentingkan diri sndr dimana kite ingat kite jek yg susah tp sebenarnya masih ramai yg lebih susah dr kita.. insyaAllah berkat usaha aku kali ni, adalah platform aku pergi lebih jauh dlm bidang yg aku cintai ni.. BISNES.. ye bisnes.. yg penting bisnes yg aku suke.. pastry n bakery.. hehehe 

Hah!! ckp pasal bisnes aku nih... korg x tertarik ke dgn DURIAN CREPE (nk tahu klik sini) aku nih.. suke?! xnk cube kew?? mai2.. call aku buat pesanan.. hehehe


Sekali rase pasti x menyesal punye.. DIJAMIN!!


-till then-
(^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

1 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

JaSSNaNi said...

saya pun dah makan gak.. sejuk2 tu.. bestttttt sangattttt.. mmg nak cari lagi lepas ni.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2