'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Monday, November 12, 2012

Harus Mulakan...

Assalam....

Holla2... ermmmm arini bersiaran dr umah.. eceh mcm DJ/Pengacara tv la pulak ye.. apply cuti utk ari isnin dgn rabu.. yelah.. mggu ni ade dua hari cuti umum yg berselang pada ari selasa n khamis.. jd aku amik kesempatan ini utk cuti panjang sikitla.. benornye dgr2 mak aku nk dtg umah.. last minute cuti da approve x jd la pulak.. ermmm

Ape aku nk buat nih?! sepanjang ari kat umah dgn anak2 yg mcm2 keletah.. letih mmg letih tp menyeronokkan.. yg x seronoknye xkan enam ari cuti enam ari kat umah je kot... haish.. leh mendtgkan migrain nih.. muhehehe.. xde plan pape sbb pulus guna kna jimat2.. yelah jauh lagi tu nk nunggu gaji bulan depan.. aduuuuh.. 

Mula2 plan weekend ritu nk buat Durian Crepe lg.. yelah first trial tu buat asal bole jek kan.. sekali g cr bahan aku xjupe whipping cream la.. yg ade pun dr dairy produk.. ermm ade yg aku jupe dorg buat filling tu xguna whipping creme tau, xtau la guna ape.. ermm.. nnt bole la try beli 1 set dulu,buat intip2 die guna bahan ape.... hehehe

Ni ade lagi sorg peminat tegar pastry n bakery.. die punye Durian Crepe nmpk gebu n kemas jek.. korg bleh berguru lg dgn die.. uuuish aku pun terasa nk join kelas die.. sbb nilah satu2nye kelas terdekat dengan rumah aku.. siap bole berguru one-to-one tu.. cume kna byr skitla.. best2.. so sape2 xde mase nk g kelas.. just call die n die akan dtg mengajar ke dapur rumah anda.. hehehe



Korg nk berguru x??! bukan buat duyan crepe ni jek.. mcm2 lg ilmu pastry n bakery yg die bole kongsikan.. klu berminat leh ler contact die.. aku pun da x sabar join kelas die.. insyaAllah dlm mase terdekat ni aku join.. (dr aku jd tarzan sepanjang cuti ni kan..ahaks) nk amik sehari la buat pengisian ilmu.. hehehe

Ni aku attachkan pic sample dr empunye blog Pn.Wanie Talib

*Kredit to empunye blog ye.. http://ramekins-bakery.blogspot.com/


-Till then-




♥...SinGGah LaGi Ye...♥

3 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Unknown said...

bestnya leh cuti..kami takleh cuti sbb tgh buat quarter 3..huhuhu..

ezumie esbarisma said...

DESERT YG HOT SKRG NI..HUHUHU SY PUN TGH BLJR BUAT MELALUI INTENET.. ^___^

edane said...

Lamanya x singgah sini... Sedapnya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2