'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, November 7, 2012

Sarcastic??!

Assalam...

Hollla.... tgh mnum ptg ke? ke tgh pkir menu tuk mnum ptg?? hihi best klu kat umah kan.. tgh2 berpkir tu leh terus buat klu nak.. klu duk kat ofis ni kenyang membayang jelaaaa.. yg mampu buat hanyala segelas air panas pastu celop2 biskut kering.. hahaha itu jek stok yg ade dlm drawer.. kui3x

Boriiiiing..... ofis waktu2 mcm ni mmg agak relax.. (sebetulnya selalu jek relax..) bukan xde keje ye.. tp keje dtg sikit2.. hihi bestkan keje mcm tu.. tp ade jugak yg xsempat nk angkat muke.. waktu lunch pun langgar.. angkat muke tau2 da nk blk.. keje x siap lg aduuuuuh terpaksa OT lak.. dulu.. mase kat ofis lama mmg ade unit yg mcm tu.. tuk unit aku kadang2 jek.. tp best jugak mase tu.. so kite kurg bercakap.. kurg bergurau.. dan kurg buat dosa (anyam ketupat) hah!! da betul lah tu.. sbb ralit sgt buat keje.. 

Lari beno ngan tajuk post aku nih.. saje jek.. aku nk relate kan dgn words "best klu sbuk.. so kite kurg bercakap, kurg bergurau dan kurg berdosa.." sbbnye.. kadang2 kite x sedar ape yg kite cakapkan, gurau kan tu mengundang kemarahan org (dlm diam) kita x tau klu die berasa hati ke, tersinggung ke.. yelah mulut aku nih klu berbicara mcm super fire.. xde tapis2 berlapik bagai.. org yg rapat dgn aku faham la.. sumpah bukan niat nk fire org.. cume aku jujur ape adenya.. tp kadang kite x tau org berasa hati.. termasuk cencitip zone la pulak.. 

Aku lebih suke ckp direct.. dan aku jugak suke org yg direct2 dgn aku.. dari menjadi seorg yg sarcastic.. itu lebih tajam dr duri, lebih panas dari api dan lebih berbisa dr racun.. biasanya org yg sarcatic ni berkait rapat dgn PHD (perasaan hasad dengki) so die rase dgn sengaja die menyindir tuk bg org rase ape yg die rase.. maybe.. maybe lah.. sbb aku x mcm tu so aku x tau niat org yg sarcastic ni.. keliling aku mmg ade jenis mcm ni.. takut nk berterus terang jd gunakan ayat2 sindiran.. ermmm damn bullshit.. 

-till then-







♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2