'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Thursday, November 8, 2012

Pancawarna kehidupan..

Assalam...

Hollla2... monink guys... yeaaaay arini ari khamis.. esk Jumaat.. lusa sabtu dan cutiiiiiii..  hahaha bila da nk dekat ari Jumaat mood rase best jek.. hormon jd stabil.. xde rase sgt nk marah2, nk emo2.. kui3x.. almaklumlah aku ni mcm angin.. kejap sepoi2 bahasa.. kejap kang ribut.. kejap kang panas lak.. kui2x (sador pun)

Aku ingat bos aku xde hari ni.. br nk rase enjoy skit.. haha selalu pun enjoy jek.. sbb ofismate smua jenis sekepala jek.. so mmg henjoy.. tp x tau klu dlm diam ade yg berasa hati.. aaargh biar la.. malas nk pkir.. mmg xde siapa pun boleh puaskan hati smua org.. kan3x

Aku tetap ngan cara aku.. dr dulu sampai sekarang.. kadang2 ade rase nk berubah.. yelah kite bukan selalu berada di Zone selesa kan.. bile da semakin matang ni.. eceh matang la pulak.. nk lari dari perkataan tua sebenarnye.. keh3x marah org2 tua.. kui3x.. sorry mem!! bile usia masuk 30an ni mcm da xsesuai perangai mcm 20an.. ade yg kate ok.. ade plak yg kate eiiii meluat la pulak.. tp nk buat mcm mane.. da aku sndr kate td xsemua org kite bole jaga hatinya.. so what?! 

Suka.. suka.. x suka ya udah.. aku x paksa.. aku pun xsuke org nk memaksa diri utk suka aku.. bukan aku kenyang dengan suka atau x sesorg tu pd aku.. dan x menambah pendapatan keluarga aku pon.. so lantak ler.. cume aku rase sekarang aku lebih manis kot (haha perasan, ayat xbleh blah).. klu dulu biasa komen2 dr mereka yg sakarang baik dgn aku.. "mase dulu2 sebelum knal ko aku rase nk lempang je muke ko tuh.. muke berlagak jek.. muke mcm bgus jek ko ni tau" n the other komen "sombongnye budak ni.. tau la muke comei.." haha  komen yg ni buat aku mcm kelakar skit r.. comel kew?! so skang ni.. klu jupe org.. hah sneyum jek adik ni (customer kat gerai la).. kang masam2 muka xde sape lak nk jd pelanggan aku.. haha  

Mcm2 la ragam manusia.. itu lah warna warni kehidupan.. klu sepesen jek manusia kat dunia ni.. alahaiiii.. da mcm mesin la pulak masing2.. hihi

-till then- 



♥...SinGGah LaGi Ye...♥

3 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

JaSSNaNi said...

jadilah diri sendiri.. bukan jadi diri orang lain.. mmmmm ok tak falsafah tu? hehehe

✿.。M.C 。.✿ said...

@JaSSNaNi

itu la yg terbaik kan kak.... so klu ade yg suke kite tu means dorg mmg suke originalitynye diri kite.. hihi

oops.. ade ke yg suke??! hehe

Mama Adawiah said...

sy kat ofis pun buat keja sendri ja.tak reti nk ada geng.heheehehe...masa mula2 masuk ada gak geng.tapi pas dah kawen,dh sedaq diri.kena bataskan diri.kak su tau la geng sy dulu sapa.hahahaha..jadi,buat keja habis keja,balik umh.duk sengap2 ngn wiya.ehehhehe....nak terasa hati ka hapa ka..takdak la.ehhehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2