'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Thursday, November 15, 2012

Demam Durian Crepe!!

Ahlan Wassalan  ya Maal Hijrah (1434H)

Holla2 smua.... alhamdulillah.. kite diberi kesempatan untuk menyambut Maal Hijrah 1434 ni.. semoga tahun lepas byk memberi pengajaran dan iktibar utk kite perbaiki diri.. dan yang lebih seronok lg bersediakah kite untuk membuat perubahan pada 1434H ni.. insyaAllah.. same2 kite berdoa agar kite akan lbh menuju kearah kebaikan.. aamiin~~

Hah... dlm menyambut thn baru ni.. ape azam korg?! aku?! aku sgt berazam utk memajukan diri aku sndr.. byk perubahan aku kna buat.. dr segi mental dan emosi dan rohani.. fizikal x sure.. klu leh lg langsing.. alhamdulillah.. ahaks skang ni aku tekad tuk tambah pendapatan keluargaku.. dikit2 lame2 bole jd bukit kan... so ape yg aku buat ialah.. aku belajar dgn tekunnya buat Durian Crepe.. hidangan pencuci mulut yg sedang hangat diperkatakan dipasaran online tika ini.. hehe

Puas jugak belajar.. trial n error mcm2 resepi.. ade yg guna santan, guna 7 jenis tepung dan 5 jenis tepung.. haish.. smua aku try.. dan akhirnya aku mengalah dengan resepi 5 jenis tepung ni.. mmg superb.. lembut, kenyal dan rase pun sodap even belum letak filling.. hehe..mula2 buat asyik xjd.. lembut sgt.. koyak.. terus aku ngap2 masuk mulut.. muahaha~~

Ok.. da rase mcm terror jek buatkan..(perasan suda (^_*), aku buka untuk tempahan.. da mmg itu tujuan belajornye.. hehe klu sape2 nk buat tempahan boleh la hubungi aku ye.. 

Aku berada sekitar Putrajaya.. klu diluar Putrajaya masih dlm radius 30km boleh kot cod..tapi...tapi.. haaaa xkan 1 set je kot aku kna anta semata2.. if bwh 5 set aku charge kos penghantaran.. mgkn dlm rm10.. (^_^) ok x??! klu da suke n nk jugak mencube dessert kegilaan ramai ni.. xsalah kuar lbh skit.. klu nk buat sndr modalnye lbh byk kuar..da tu byk2 buat sape nk makan? bukan leh tahan lama sbb filling mmg pure isi durian sahaja.. nnt lama2 simpan xsedapla sbb duyan da masam.. ok.. 


Nah tuk tatapan korg...

My sweet touch of Durian Crepe!!
It's fresh n so creamy... melting in ur mouth.. yummieees!!

Berkenan?! rase terliur x.. meh2 order sebelum basah kolar baju tu kna air liur..hehe bole contact aku kat 013-7662607.. k 

-till then-
(^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

1 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

salam maal hirah
mkn crepe ni satu gigitan msti nk lagi n lagi,haha baru try tdi,,memg maveles

saye pling suke cmpedak crepe=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2