'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, November 20, 2012

Temanku kini...

Assalam.....

Holla2... huaaaaargh... hokaloh.. melopong mulut masuk lalat siap leh ronda-ronda lg dlm rongga mulut tuh.. ngantuk banget nih!!! mane x ngantoknye... aku tdo jam 10pm.. bgn jam 2.30am mengcrepe sehingga jam 6 lbh td.. dgn kelam kelibutnye masak sekali tuk lunch anak2 aku.. huuuuurmm itu pun masih ade 2pek aku belum bungkus.. kejap je tuh... lunch kang blk aku wat la.. 

Skang ni giat menjalankan bisnes Durian Crepe.. sebetulnye aritu bukak order sbb buat tuk mkn sndr tp terbancuh byk lak adunan jd aku bukak la  tuk tempahan aritu saje.. post kat FB.. bertalu2 lak komen org nk tempah.. siap ade yg ty apakah itu??! masih ade jugak org x tahu eik walaupun sebenarnye klu korg google sgt berlambak la org bercerita ttg Durian Crepe ni.. kira dessert terhangat dipasaran la tika ini....

Skang ni sehari aku adun dlm 70-90 keping.. byk x?! mau x byk.. naik sengal urat bahu ni tau x!! semlm order terbyk.. kna buat dlm 25 pack darabkan 3pcs setiap pek.. hohoho.. mmg mahsyuuuuuk.. masyuk.. masyuk jugak.. tp kna kelim la gilernye ngantuk aku arini, lenguhnya tanganku ini serta kekejangan urat2 saraf kat bahu n belakang aku ini.. huwaaaa~~ 

Buat mase skang ni ubat aku ialah Cocoa Collagen + Pearl Cafe kacip fatimah.. bg segar n bertenaga.. mase mengcrepe tgh buta pg td aku ditemani Cocoa Collagen.. dan kini aku menghirup kehangatan Pearl Cafe kacip fatimah... lega rase.. fuuuuuuurh~~ ini la dua teman karibku.. yg sentiasa ade menemaniku setiap masa aku perlukan mereka.. mmg awesome!! Tghari sambung mengcrepe lagi...... haiyaaaaaak!!

-till then-

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

5 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

JaSSNaNi said...

banyak tu.. 60 - 70 tu.. tapi tak per.. rezeki kan.. bukan datang selalu.. :) moga terus success ya..

fatema said...

SALAM dear,

duk area mane erk..terasa mengidam pulan durian crepe ni nak buat tak reti.. kalau duk area shah alam boleh menempah..

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@JaSSNaNi

thanx kak.. memula saje nk try market Durian Crepe.. xsangka sehangat ni.. ihiks alhamdulillah (^_^)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@Cik Imie fatiema

sy kat area Putrajaya, boleh jek order klu sy dpt byk tempahan dr Shah Alam, xde masalah la.. ihihiks

p/s: klu bebtul berminat nk cuba leh call/sms /wassap di 013-7662607..k

Unknown said...

Yuuuuuuuhhhhuuuuuu..kak su..dah try dh 1 td.tak tahan aroma kt ofis ni.sedap kak su...durian dia sedap ja..kalau isi durian lg byk..lg bergegaq otak kot..sedap...sedappppp...nanti nak order lg.nanti tau...sbb baru makan 1 ni pun,dh penin gkpla.hehehehe..dah lama kot tak makan..last makan durian 12.12.2011........hehehehhehehe...leh ingat tarikh ni sbb pulun makan durian sbb nk bg cepat bersalin.hahaha...13.12.11 dah pecah ketuban.tp wiya tetap kuaq 14.12.11

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2