'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, November 2, 2012

Aduuuh.. takut la..

Assalam...

Ala.... arini ade appoinment tu wat pap smear... takut la.. xnk g leh x? dgr cite kwn2 yg da lalui tu seram lak.. masukkan benda bagai.. dorg kata alat mcm gunting panjang tu.. gerun la pulak..

da lbh waktu appoinment ni.. klinik sebelah ofis jek.. xnk g lah.. tp klu x g kang lenkali kna wat gak.. x wat kang aku yg kna tanggung risikonya.. errrrrmmm.. risikonya da ler tinggi.. Kanser Pangkal Rahim tu.. uuuuish takut la.. pegi lah.. pegi lah.. 

Korg yg belum buat ujian ni nnt buat taw, uiiit korg yg pernah buat hubungan tuuuut je taw, yang x pernah buat toksah ler dok gedik2 buat.. nnt kna halau jek dgn misi... yg da kawin atau yg pernah buat hubungan kelamin (bebdk skang ade jek yg belum kawin pun tp da buat tuuut)... lau x, bahaya.. badan nk guna lama.. nk besarkan anak2.. jaga suami.. kate nk keluarga bahagia.. kan3x.. da2.. membebel kat org lak aku ni.. g cepat!!!

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

4 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Cik Imie fatiema said...

Assalamualaikum,monink..

better pegi check PS, saya pun pikir byk kali bila terbayang dia punya sudip tu ngee..tapi sakit bersalin lebih sakit kan..hadapi sajalah.. =)

✿.。M.C 。.✿ said...

W'salam.. monink (^_^)

da g da.. sakit jugak.. sbb x ready kan masukkan banda alah ape ntah tu.. huhu.. mujur semua ok saje.. alhamdulillah..

Anonymous said...

camne pakaian masa buat ps?

✿.。M.C 。.✿ said...

@Anonymous

pakaian mcm biasa jelah.. yang pakai dr rumah tu jek.. xde salin2 pakaian lain pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2