'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Thursday, January 12, 2012

Alhamdulillah...


Salam...

Perasaan agak lega.. rase tenang menyelubungi hati.. setelah dipkir2 dan dibawa berbincang dengan baik bersama mr. Hubby akhirnya kami sepakat utk tidak terburu2 memiliki salah satu wishlist kami pada Januari ni.. tp itu x bermakna kami lupakan ia begitu saje.. name pun wishlist.. insyaAllah bulan mac or april ni kami akan dapatkan juga... hihihi semoga impian kami diperkenankan olehMu ya Allah..

Rase terharu n sayu hati.. mgkn inilah petunjuk dari Maha Penciptaku.. hatiku tetbe tergerak utk berserah.. mulanya aku yg mendesak mr. Hubby utk dptkan pada Januari ni.. aku psycho punye psycho mr. Hubby akhirnya die terjebak dan die plak terover excited dr aku.. sehingga akhirnya aku lihat die serabut sndr.. adakah dr desakan awal aku? aku jd serba salah..  

Ku bermohon kepada Penciptaku.. agar aku diberi petunjuk.. bergenang air mataku bile mengenangkan masih ade insan yg lebih memerlukan segala benda asasi didunia ni.. yg aku plak sibuk mengejar benda yg lebih baik, lebih hebat dan lebih sempurna.. ya Allah.. ampunkan segala keangkuhan ku.. ku sedar bahawa dlm rezeki ku ini terdapat jua rezeki2 mereka yang berhak utk ku kongsikan bersama..

InsyaAllah.. aku berharap dengan mempelajari maksud qana'ah sebenar aku akan menjadi hamba yang selalu menerima setiap apa yang telah Dia tentukan.. sekurang2nya aku anak beranak x pernah xcukup makan, mnum dan pakai ape lagi meminta2 kepada yang lain.. Alhamdulillah....

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

3 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Nini D.. said...

Alhamdulillah..
boleh tido lena mlm ni kak :)

Anonymous said...

terkadang tu..sampai lebih menadahului kehendak dari keperluan...
kena cpt2 muhasabah diri...
pepun, semoga whislist kak su akan tercapai nnti k...

Ayu said...

Good attitude, dear..(^_^)..insyaallah, klu ada rezeki nanti, termakbul gak akhirnya..(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2