'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, January 11, 2012

Harap semuanya lancar...


Salam...

Runsing.. runsing.. tu lah yg ade dlm kepala aku skang ni.. aku pun x tau ape yg aku pkirkan.. tetbe perasaan runsing tu dtg.. aku x nk urusan aku tu jd mudah kerana jln kotor.. klu boleh la biar la ikut arus yang halal.. aku x ksah klu lambat pun.. asal kan ape yang kami dihajati dimiliki keberkatannya.. lagi pun bukan urgent sgt pun..

Ntahla.. disebabkan Mr.Hubby nmpk mcm tergesa2 n x sabar2 utk memiliki salah satu wishlist kami dlm thn 2012 ni, aku terpaksa akur dgn kehendaknya.. aku terpaksa membiarkan ianya berlaku dan berlalu depan mata aku mcm tu je.. walaupun x byk sgt terpaksa dipertaruhkan tp aku tetap x puas ati.. sbb aku x suke.. aku rase aku n mr.Hubby masih mampu memilikinya dgn cara yang baik.. 

X banyak pun nilai yang dikuarkan tuk percepatkan proses approval dr pihak bank tp dlm x banyak tu.. aku rase leh lepas la seutas gelang emas kanak2 dlm 5gm.. huhu tension.. bengang pun ade.. (-_-)  lantak la.. malas la nk pkir.. biar la perasaan runsing ku ini ku lenyapkan dengan tawakatullah.. itu mgkn lebih baik.. dari aku merungut2 sndr.. kan??! hurmmmmm...

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2