'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, January 18, 2012

Mengelak.. perlukah?!



Salam...

"Hepi besday 2 u... hepi besday 2 u... hepi besdaaaay 2 Daddy.. hepi besday 2 u........." pelop daddy.. hehehe....
"Selamat hari lahir daddy.. semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan.. Allah swt akan selalu merahmati dan memberkati setiap detik kehidupan daddy.. insyaAllah.. aamiiin yarabbal alamiiin.... "
18 Januari 2012.. genap la 30 tahun suamiku.. da sepatutnye matang ye daddy.. tp daddy mmg agak matang skit berbanding 5 thn lepas.. hehehe.. pieeeece daddy v(^_^)v..... sayang daddy sesgt... harap2 daddy pun mcm tu.. sayang kat mummy sesgt juge... (^_^)

Tghri nnt ingat nk g booking Nandos tuk dinner kami.. then mencari sesuatu yg istimewa buat daddy.. selepas 4 thn x berganti.. so mummy ingat kna rotate blk la present lama.. hehehe.. lagipun da lame abis kan daddy.. asyik pki mummy punye jek.. nasib mummy punye ade byk jenis.. daddy2.. yg women punye bau pun jd.. ihiks..

Tp pg td daddy offer nk jupe lunch hour kang.... alaaaaa mcm mane ye nk ngelak.. supaya aku dpt lancarkan plan aku tghri kang... tp sebenarnye aku xnk ngelak.. dr dulu lg aku mmg suke sgt berkepit dgn daddy.. pantang daddy offer nk jupe ke, nk dtg ke.. mmg excited sesgt.. rase mcm nk 24/7 jek ngan daddy.. smpi terpkir nk satu tmpt keje dgn daddy.. ceh.. payah.. payah.. xpasal xde privacy daddy utk ngan kengkwn.. 

Ermmm.. aku xnk daddy tau pasal plan aku tghri kang.. yg aku tau terus ajak die kuar lepas maghrib nnt.. lgpun smua ni umpama birthday surprise la kan... huhuhu 

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

6 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Anonymous said...

Happy 30th Birthday to hubby kak su...semoga panjang umur & murah rezeki...

pelangi chenta said...

sweetnya kak.
celebrate berdua ke dgn anak2 sekali?

eB said...

hepi besday deddy? eh? ;p

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@Ini Kisah Kami

Thanx ye zu... nnt akak smpikan wish zu tu.. (^_^)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@Edura Hanum

ish xde la dura nk celebrate berdua.. mestilah bwk anak2 sekali.. (^_^)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@eB ezrin

ea'eh... hehehe.. tQ eB...(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2