'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Monday, June 18, 2012

Ape nasib daaa....

Salam...

Fuuurh letih.. letih banget.. rase nk tdo puas2 smpi besok jek.. apalah nasib bulan Jun thn ni... bulan kelahiran aku lak tu.. sungguh Allah mmg mengasihi aku kerana menguji aku smpi ke tahap ni.. agak2 korunk la kan.. klu dlm bulan yg sama korunk kehilangan brg yg korunk syg.. ape yg korunk pkirkan?! aku?! aku mmg suke berpkir.. aku terpkir mgkn aku akan dpt brg yg lbh baik dr yg ilang tu.. tp dlm mase yg sama aku pkirkan xkan sama lg da sentimental value tu.. uhuks so aku jd manusia yg redho dlm keterpaksaan.. ish3x.. ayat yg molek skit terpaksa redho la kot.. huhu

Barang ape?! ni yg malas nk cite.. sbbnye klu cite buat aku tetbe rase sedih lak.. ni pun da start mcm nk tercebik2 ni.. walaupun dlm ati aku ni mcm da xde perasaan jew..ermmm xpelah.. da mmg bukan rezeki aku.. org kate klu da bukan rezeki yg dlm mulut pun boleh terkluar kan.. 

Ini lah hadiah terbesar aku dpt utk usia genap 30 ku ini.. mengajar aku lbh berhati2, kerana aku terlalu menghargai brg2 aku lah aku jd mcm fobia lak.. sbb sepanjang hidup aku selama 29thn yg lalu belum pernah aku rase kehilangan mcm ni, sbb belum kot... da ler pemberian dari yg tersayang, Mr.daddy.. mujur Mr. Daddy aku tu cool.. kire Mr.cool la kan..ihiks.. thanx Daddy.. 

Nnt kite cr ganti yg lain eh.. terutama sekali brg kemas Azra.. yg aku gatal2 tetbe nk bwk hangkut sekali masuk handbag.. huhu haaaa.. tentu korunk da ngerti skang kan brg ape yg ilang.. hehehe.. dan terpaksa la mintak celcom potong line aku n aku nk pki no yg same gak.. x kire..  x kire.. nk jugak.. kali ni aku nk beli yg kire baling gajah pun bole mati la.. sbb sng aku x teringat2 sgt.. wakakakah~~

Dokumen2 esk aku settle kan la.. leceh kot nk buat replacement kad2 bank, IC.. ic tu klu satu xpe.. ini kena buat 4 terus.. x pasal2 anak2 aku sekali jd PATI.. muahaha~~ suke lak.. suke ubat hati yg luke.. ermmm~~

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

1 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Anonymous said...

sabar eh kak su...
sekaligus hilang semua...memang la terkilan...tp...setiap yg berlaku pasti ade hikmahnya~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2