'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Monday, September 23, 2013

Macam2 Hal.. (-_-)

Salam alaik...

Haiiiii.... pepg senin ni.. freezie la pulak ofis.. naik beku hotak ni hah.. haishhhh almaklum lah ofis kurg org.. smua dok kuar pi meeting AMAF.. ape kejadah ntah benda tu.. khas tuk PTD2 saje.. aku kerani cabuk dok ofis saje ler... hihi

Awal2 sampai ofis buntu idea nk buat ape.. dok pkir demam along yg seiring dgn pening kepala die je tu.. risau plak.. last die demam bile ntah.. lame da aku rase die x demam.. kali ni demam da pandai meluahkan rase sakit.. pening, letih, kepala berat, mcm2 keluhan.. along.. along.. mcm mummy gak.. klu sakit bising lbh.. ahaks.. demam effect dr terhagol dahi dgn kwn kot.. aku rase kuat jugak momentum tu sbb aku tgk da 3 hari lebam tu masih pekat kehijauan.. name pun anak jantan.. biar la die lasak skit..

Tp aku x berkenan bile die lasak dgn adik2 die.. skang ni angah pun da start lasak melampau.. if bergaduh diorg tu.. memg naik kaki tgn.. mcm wrestler aku tgk.. nk kata bg tgk rancangan wrestling WWF tu x jugak.. agaknye effect die tgk cite super hero, power ranger, kamen rider n yg sewaktu dgnnye la tuh... huh!!

Mcm mane ye nk handle anak2 dr gaduh mcm tu.. selain aku amalkan perkara-perkara ni.. aku xde cara lain lg dah.. cara ni aku tgk mcm x berapa berkesan, nnt dorg gaduh lg.. berbuih da nasihat sorg2.. suh berbaik, bila bersalam siap berpeluk2 ckp sowie n sayang bagai.. tp nnt ntah beberapa jam berlalu gaduh blk mcm tu.. haish.. 

Selalu guna cara ni saje..



~Till then~

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2