'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, September 24, 2013

Sekadar rase hati.. (-_-)

Salam alaik

Huuurm.. pepg rase murung jek.. mgkn masih bersisa marah semlm.. tdo dlm rase kekesalan.. bila bgn pg mcm ni la.. angin x menentu.. mujur bleh kawal bile berdepan dgn kwn2 ofis.. klu x abis smua org x bersalah kna penangan angin monsun darat laut aku ni... en.blog la jd tempat keluhan.. huhu

Sedey bila anak tgh berselera nk makan tapi dimatikan seleranya oleh si selfish ni.. mmg aku benci sikap die yg satu ni.. bile da kat luar tu mmg terang bederang sifat MUNAFIK die.. org nmpk die mcm suci, bagus konon2 penyabar.. tolong la.. nk muntah hijau aku dgr sbbnya aku tau benor si selfish ni dr korg2 yg sbuk nk kate die mcm bagus tu.. 

Aku mmg x suke nk tunjuk2 sopan ke baik ke atau ape pun la.. klu aku x suke mulut aku automatik ckp x suke.. klu x cantik mulut aku automatik ckp x cantik.. sape nk terasa, terasa lah.. org kata mmg kebenaran sesuatu yg menyakitkan.. jd terima jelah kan.. setiap org ade pandangan peribadi masing2.. klu x berani dgr pandangan ikhlas dr aku so tlg lah jgn tanya aku atau bercerita dgn aku.. k

Da mcm lari topik la pulak.. sebelum melarat baik aku kembali ke pangkal jalan.. (deep breath jap) kisahnya along request nk mkn mc'd.. aku ajak tapau die xnk, die kate nk mkn kat sane aje lg seronok.. aku pun ajak g terus die xnk.. die ckp nk pegi mlm skit sbb nk tunggu si selfish ni.. aku call si selfish ni inform ke die, means die tau la kan kitorg tunggu die tuk kuar mkn.. tunggu punye tunggu hampir 3 jam jugak la.. at last along ckp..

"mummy.. along nk makan mee (maggi) jelah.."
"along xnk mkn burger ke?" 
"nak.. tp along da lapar sgt..."

Da lapar tahap gaban, masih mampu tersenyum

Korg dgr anak sebut mcm tu ape korg rase.. happy? bangga? terharu? oowh.. of coz tidak lah kan.. aku rase bagai disayat2 hati ni.. rase mcm klu si selfish depan mata, aku nk hentak je muke die dgn batu lesung.. x kire la ape pun alasan die.. go to h*** lah!!

Aku ade suarakan pd along tuk jamah nasi dulu buat alas perut sementara tunggu si selfish.. tp die xnk.. katenye takut nnt die da kenyang.. ok.. aku layan jelah.. tup2 die buka mulut terus minta mkn mee (maggi la tu).. dlm keadaan die tgh demam.. aku plak mmg nk die mkn mlm sbb lepas tu nk bg mkn ubat.. tp semlm ubat pun die xnk.. siapa tau klu sebenarnye hati die merajuk.. 

Sorry ye along, sepatutnya along xyah tunggu si selfish ni.. tp sbb along nk tunggu sgt along kna tanggung la akibatnye... mummy da bleh agak klu mmg xjd.. sbb da kerap sgt si selfish ni buat mcm tu.. cume along budak mummaiz yg belum pandai menilai ape pun.. maafkan mummy along (-_-)

futnot: aku kata die selfish sbb die ade bgtau aku die akan mkn diluar saje.. jd sbb perut die da kenyang xkan die nk peduli org yg tgh lapar ni kan.. so die berlengah2 sehingga org lapar ni akan cr alternatif lain tuk kenyangkan diri.. sifat ni sgt sinonim dgn die.. dlm tempoh 3 jam klu ko peduli sepatutnya ko call ke ape bgtau ko x sempat ke ape kan.. ni ko buat org mcm lembu tunggu kau.. aku knal kau sesgt lah!!


~till then~

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2