'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, September 10, 2013

Ariq's Day.. Happy 3rd Birthday Dear!!




Salam alaik..

Aduuuh.. x patut.. mmg xpatut.. yang sepatutnya n3 ni aku hapdet 2 mggu lepas lg.. haiyaaaaak.. disebabkan kekangan mase dan tenaga jd aku delay jek nk hapdet n3 ni.. huhu

Back to intension sebenar.. kan aku da janji nk hapdet besday bash tuk hensem boy si Ariq.. emmm klu Ariq tau ni.. abis ler aku.. dush.. dush makan penumbuk die.. haha.. hero aku yg sorg tu mmg kaki buli.. 

Kali ni Ariq pun da pandai demand.. mane x demand lepas tgk besday along die ritu.. kemain lg.. setiap kali nmpak kek kat iklan tv ke atau lalu je kat kedai kek die mesti dok remind aku.. "mummy... ayiq nk kek car eh.." dengan telo die tuh.. Ariq.. Ariq.. ye sayang... klu anak2 mummy pandai demand mcm ni sng skit mummy.. toksah serabut2 kepala nk memikionye.. haha.. si daddy standby ongkos saje ye.. ahaks..

Tempahan kek Ariq aku ambil x lain x bukan dgn Kak Azlita Aziz.. hihi aku da cop kak Lita sebagai chef kek anak2 aku.. haha suke2 je kan.. kui. kui.. tp mmg mantop la.. smpi bile aku nk memuji hasil tangan kak Lita ni pun aku x tau la.. tabik spring la kak Lita!!  

Jom layan di hari kejadian.. 24 Ogos 2013

Besday topi Ariq mummy x sempat buat.. so mummy cari je la.. asalkan Ariq punye lain dari yang lain.. kan??!


Besday kek yang memenuhi permintaan si cilik.. hihi

Si cilik yang happy jew.. cam tau2 hari dia.. hihi




All those things di atas ni mummy buat sndr ye Ariq.. mujur Ariq request awal.. tapi banner, cup, plate n ballon yg menepati tema mummy beli lah... ihiks


Dia pun semangat nyanyi tuk diri sndr.. overrrr la die.. haha (abaikan luvly sista Ariq tu ya..ahaks)
lepas nyanyi sempat sambut dgn yeaaaaaay.. sepupu sepapat yg sporting.. Bravo!!
x sempat2 kan nk motong kek.. haish.. always excited!!

"patut ke aku makan keta ku ini??"

" Hah!! mummy x hapdet besday bash taye pun eh!!"
*halamak.... hokey Azra.. pasni mummy hapdet Azra punye celita ha... huhuhuhu

Hokey.... itu saje.. kami x sempat nk rakamkan kenangan kami sekeluarga di meja utama sempena meraikan Ariq yang ke-3 tahun ni.. huhu.. sgt sibuk.. almaklumla tumpang umah mak.. buat mlm2... kalut2 kemas plak.. muke masing2 pun selebet.. haha..

~till then~








♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2