'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, May 17, 2011

aku da bertukar!!!



Salam Ukhwah...

Hello2!! eawaaah.. da mkn mlm lum korunk?! bagus.... mmg sepatutnye kna mkn waktu sebelum Isya' td.. so baru bdn leh maintain mcm badan ermmmm.. xtaw la.. yang aku taw aku da x maintain mcm sebelum beranak pinak tuh.. huwa~~ (T_T)

Ok2.. xnk menambah lara dihati... aku just nk inform kat cni.. aku da bertukar?! yeaargh.. bertukar.. bertukar url n blog title la.. shhhhhh.. ade kwn aku tegur yg url n blog title aku tu x seswai.. die kate umpama satu doa.. doa tuk anak2 aku.. 

yelah b4 ni kan aku guna mumlittlemonster.blogspot.com n little monster... so die kate mcm aku bgtaw org anak2 aku ni ibarat raksasa.. huhuhu benornye aku nk maksudkan yg kami anak beranak mmg mcm monster.. bukan dr segi ghupe taw.. hehehe.. tp dr segi suara.. kami ske jerit2, jerkah2.... law kami 3 beranak bergurau senda da mcm bunyi perang iraq n palestin tuh..huhuhu

Tp.. aku pkir2 blk.. betul la.. da ler x komersial langsung kan name tuh.. so aku pun tukar la.. hehe.. aku da terbiasa lak guna MuMMy CHoMell.. hehe benornye anak2 aku yg comel.. aku nih mummy kepada bebdk yg comel jew.. so sebagai shortformnye aku letak r MuMMy CHoMell.. hehe aku shortkan lg kpd M.C r.. 

 korunk x suke ke?! alaaaaah.. baek korunk ske.. cepat!! angguk kepala laju2 ea..  (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2