'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, May 11, 2011

Teruk la rase arini....(-_-)


Salam Ukhwah..

Monink oulss!! 

Ya Allah... rase mcm nk melayang2 je bgn td.. mmg dr semlm da berat je kepala aku ni.. effect stress dgn keje kot... pleasure dgn due dated.. huhu

Walaupun sbenarnye Pn. Bos x tetapkan bile kna anta.. tp mmg da termaktub dlm pekeliling kan klu minit harus keluar dlm tempoh 7hari.. 7 hari tu tempoh minit dimuktamadkan.. bukan draf2.. tu yg kelam kelibut.. aku ni da ler buta skit dalam penulisan.. tu yang terhegeh2 dok mencari ayat yang sesuai tuk bacaan pihak atasan.. aaaargh mmg tensi sey!!

Settle da keje minit.. la ni br nk kuar segala penyakit stress ni.. urat tegang, pening kepala, demam.. pg ni tambah lagi sakit tekak plak.. adooooi... cam nk EL je pg td.. tp knape tetbe aku jadi baek plak eik?! boleh plak terpkir ade tugasan lain yg belum settle.. aaargh!! tensi lagi... huwaaaaaa~~~

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

3 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Edura Hanum said...

dah setel yek kak pasal minit tue?kesian anum tengok.ke hulu hilir mencari bos.

pasni bila smpai turn diri sendiri barulah merasa apa yg akak rasa skrg

MuMMy CHoMell said...

@Edura Hanum

Dang Hanum... bile da tbe mase tuh, jgn dok kalut mcm akak nih.. tu yang kuar smua penyakit tensi nih.. (-_-)

ibu MZW @ farah idayu said...

erk..ade pe ye mau ke trganu?saje tnya. hs byk kt area umt ni..mostly kat area teluk ketapang. search je di internet. rate around rm60-80 average. nk yg spesifik hs sy xpasti yg mana ok. nk duk umah saya pun boleh..hehe~ ade prog ke di umt?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2