'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, May 10, 2011

knape dulu x mcm skarang atau skarang x mcm dulu.. erkk?!



Salam Ukhwah...

Hahaha.. terpggl tuk coretkan kat sni.. sbbnye?! buat aku tersenyum sorg2 dlm toilet td.. pergh bodo giler klu org nmpk.. kah3x.. sudah la.. perasan n nk poyo plak!!

Bulu roma da menegak.. rase mcm da kat hujung tanduk je ni.. errrgh kang nk lari takut terlepas.. kontrol beb kontrol.. huhuhu.. jauh bebenor toilet ngan pintu ofis nih.. aduuuuh.. jln lelaju.. ntah ape ghupe  gaye aku pun xtaw.. tup2 ade r dua org mamat nih tetbe muncul dibalik tembok (simpang 3antara laluan ke pintu ofis 1 n ofis 2 n toilet).. 

Budak br  kot die nih.. xpernah nmpk.. rate umur b4 25 kot.. ntah2 br nk masuk 20.. eceh.. mudenye.. dok tersengih2 mcm kerang busuk.. bisik2 berdua, tgk lg n senyum simpul.. aik.. dorg ni perasan ke aku da xtahan menanggong derita.. tp xkan dorg taw kot?! aku da abis kontrol nih.. atau kain aku senget sebelah ke? atau stail jln aku tu mcm hantu kak limah kejor Abi Huroirah ke (dlm filem antu kak limah blk kg kot) kah3x...

klu dulu2.. alah mase belajor2 tuh.. xkire la kat sekolah ke.. kat U ke.. biasa klu mamat2 tgk mcm tu mesti da perasan kan?! perasan yg muka aku ni lawo sgt ke? lipstik aku cantik ke warnanye? atau perfume aku melekat ke kat idung dorg?! hahaha perasan giler.. poyo lak tu kan.. dorg senyum aku kerut kening.. dorg said hi aku jeling.. eii.. geli plak rase bile teringat.. hahaha

Skarang ni bile jupe mamat2 buat mcm tu.. x ksah la plak.. dorg senyum aku senyum.. dorg tegur aku sahut.. x terpkir plak mcm zaman belajor dulu, lain plak yg aku pkir.. (pkir yg mcm kat perenggan 3 tuh).. hehehe.. pelikkan.. tu yg aku dok tersengih dlm toilet.. tetbe aku terpkir knape mase belajor dulu aku x terpkir pe yg aku pkir sekarang.. berape byk pkir da.....mgkn dulu hormon perasan terlebih.. kah3x!! malu siot.... (rase mcm nk letak muke lam poket.. bole kew?!)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

2 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Huda said...

hehhee..susah nak cakap..dulu mmg lain, now lak dah lain kang :)

MuMMy CHoMell said...

@Huda

tu r.. dulu darah muda kot.. skang nih darah pekat sudah.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2