'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, March 11, 2011

...aaaargh.. da ngatuk2 br nak menaip..

Salam Ukhwah..

Huuuuargh.. sangap yg ntah ke berape ratus kali da ni.. dr ptg asyik buat bw jew.. dok balas membalas komen2 di entry.. sbbnye aku boleh x perasan 2,3,4,5, dan byk lg la komen2 di entry lelame pun ade.. tu ar, sape suh tik2 tik then publish.. patutnye tgk lu satu2 br publish.. kui3x

Oowh.. br aku teringat.. 2,3 hari lepas aku da tik n publish then aku terus tgglkan lappy nih, sbbnye mr.hubby suh cpt2.. nk kuar mkn (mase tuh mmg mood memasak sgt zero) tu yg x pasan ade komen2 yg aku lum reply n lum terjah blog lelain.. harap mangap.. eh mangap plak.. harap maaf la ye kwn2.. sy khilaf.. huhuhu

Jadi arini xde satu entry pun aku hupdate.. bukan sbb malas.. tp terlebih rajin..kah3x rajin membaca, dan menaip di blog org lain.. xpelah kan.. br best.. xkan nak taip n bace di blog sndr.. ape kejadahnye.. t org kate syiok sndr la plak.. kui3x (walaupun mmg selalu buat..kih3x) ssssssshhh.....

Kepada sesape yg aku lum reply komen korg.. t aku buat second round tawaf kat entry2 eh.. x silap aku ade seorg dua kwn yg request sumting.. t aku hupdate n3 tuh.. jgn terlepas la pulok ye (-.-)

K..smpi cni dulu ye.. korg kayanzzzz jelah k!!
Thanx 4 reading..(^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2