'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, March 30, 2011

Bohsan dgn majlis ilmu?!

Salam Ukhwah...

Alahai.. dingin.. sedapnye duk ngolit ngan selimut terchenta.. ahaks terchenta abis!! dr kul 4 lebey td ujan sehingga kini di Putrajaya membuatkan biji2 mata aku ni xnk tersembul kluar td.. mcm ade gam uhu jek antara kelopak nih.. ermmm beshnyeeee law weekend nih.. nk2 time piyet nih.. mmg lupe diri r!! Neway.. Syukur sesgt masih bernafas utk hari ini... Alhamdulillah..Terima kasih Allah  (^_^)

Ok2.. back to main topic, jap lg ade knowledge sharing kat unit aku.. berkisarkan topik dlm Sistem National Account.. utk version mane aku pun x tau.. ade 1993 dan 2008.. bwk jelah dua2 nota... knape ntah xde mood langsung.. bukan xde mood arini, tp xde mood nak join kelas.. bohsan lah!! da ketu da otak aku nih.. 

Org kata ilmu tuh smpi mati x abis cari.. mcm2.. tp ilmu2 mcm ni aku susah skit r.. rase cam sengal jek.. nnt kang sbuk tgk org berdebat, group ni bincang topik A, group tu bincang topik B dan group aku lak.. bincang r topik terkini dlm paper ke, belog ke.. hahaha..  hah!! ape2.. ske ati aku lah.. (jeling)

K lah smpi cni dulu.. nk revise skit2 pasal topik arini.. Resident.. ermmm
korg layanz jelah k!! Thanx 4 reading ea.. (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2