'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Monday, March 28, 2011

..Rindu bertaut..


Salam Ukhwah...

Hwaaaa... seharian x update blog.. rase mcm semacam jew..kah3x.. poyo gilers!! aiip.. betul lah.. bkn xleh update.. boleh jew.. cume law hero2 asyik berkepit jew mcm mane aku nk bercinta ngan blog nih... tu yang rindu sesgt tuh.. kui3x!!

Dua hari kat Melaka rase sgt seronok.. tp nnt nk dtg lg.. sbb xabis pusing.. nxt time nk lepaking dekat tepian pantai lak.. aritu kecoh.. hotel smua full house.. yg 4 star plak tggl bilik yang rm300++..giler!! setakat nk buat tdo n pepg nk berjimba2 semula, bodoh sesgt law aku check in.. at last amik yang xtau lah ade bintang ke idok.. tp selesa gak r.. ade tibi, water heater, air cond, katil double n single.. br rm80.. hihi jimat duit aku!!

Second day lepas puas membakar diri dibawah panahan Matahari Melaka (macam lain negeri lain Matahari la pulak) bukan ape.. panas giler.. klu aku x bertudung abis terbakar rambut ni aku rase.. (tp x lah, sbb rambut hero n Mr.hubby ok jew) Aku rase kat Putrajaya x pernah rase sepanas ni huhuhu...

Selepas menikmati pemandangan Melaka dari Menara Taming Sari.. uissh sgt cantik.. korg try la.. t aku update yg ade pic k.. terus berjln di Pahlawan Walk.. dptkan 2, 3 brg yg mcm best jew.. hahaha law nk taw hadiah tuk Photogediks pun made in Melaka.. kih3x.. sabe ea.. da x lame da nk announce tuh.. kui3x.. law marah kna juaaaaaaal!! (^_^)

K la smpi cni dulu.. korg layanzzzzz jelah k!!
Thanx 4 Reading ea... (^_^)


♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2