'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, March 29, 2011

..Pujuk baby untuk EBM..

Salam Ukhwah..

"Assalamualaikuuuuuum.." dgn nada ceria aku memberi salam.. sunyi jew xde jawapan.. selalu berebut2 hero sahut n berlari2 ke arahku.. xpe2..masuk umah dulu.. laaaaa patut r... hero2 sedang beradu.. huhu penat bermain agaknye hero2 kecilku ini.. al-maklumlah masing2 skarang tgh sbok dgn men'explore' dunia sndr.. ok2.. mummy bg can.. ke korg bg can kat mummy nih?! kah3x.. can berbelog kejap.. walaupun kat ofis td keje aku berbelog ajew..huhuhu

Buat bw lah.. td sbok hapdet je.. semua cite nk cite kih3x.. seronok berbw td.. sehingga buat aku nk kongsi ngan korg ttg ini.. memujuk semula baby tuk EBM..  bukan keje mudah taw.. aku pernah alaminya.. dan sehingga kini pun masih menggunakan teknik utk direct BF Ariq.. Alhamdulillah aku jupe blog Momma Mia mengupas topik ini.. sonok2.. nk taw mcm mane? masuk saje umah Momma Mia.. jgn lupe bg salam  ok.. (^_^)

Payah memujuk.. ikhtiar cara.. InsyaAllah dipermudahkan..aamiiin!!

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2