'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Sunday, March 6, 2011

lagi 3 br complete...huaarggh!!

Salam Ukhwah...

Aduuuh.. tgh sakit2 pinggang ni teringat plak utang brg hantaran adik aku.. lg 3 tuh nk kna buat.. isssh mase da nk dekat.. lam mase 2, 3 hari ni kna siapkan jugak.. majlis lg 2 mggu je tuh.. huhuhu.. mula2 tu excited sesgt.. Jom tgk hasil  kreativitiku ni.. kui3x..
 

Diantara gadget2 yang diperlukan

Gadget2 gubahan bunga

Siap sudah gubahan bunga

Jadilah untuk Gubahan Kotak

Dari sisi tepi

Gubahan bagi menggunakan polistren sebagai pelapik

So skang aku tgh nk siapkan gubahan bg polistren sebagai pelapik.. yang menggunakan kotak cume 2 iaitu telekung dan kain pasang.. utk perfume, jam, beg & kasut, coklat, buah, dan sirih junjung gunakan pelapik polistren nih... 4 diantaranye da siap.. pic xnk upload lu... suprise... kih3x

K lah.. baik aku bereskan keje aku lu.. korg layanzzzz jelah k!!
Thanx 4 reading.. (^_*)
♥...SinGGah LaGi Ye...♥

5 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Zaidah said...

TANGAN KLU DAH KREATIF...BUAT GUBAHAN APEPUN MESTI CANTIK....

Rin_Aff said...

kamo kreatif la mummy...
hasil kerja tangan yg "simple & nice.."

cira said...

zai mmg terkenal ngan teliti nye...
tak tebayang aku, mase ko buat kristal sebijik2 tu mase kawen.. lomah lutut ngk.. kekekk

MuMMy CHoMell said...

@Rin_Aff

iyo ko.. kih3x..
mmg ske yg simple2 ja.. (^_^)

MuMMy CHoMell said...

@cira

aissh ko ni.. da semakin ketat rase size suar kat belah punggung ni..kui3x
mase aku kawen tu shera aku amik mase 6 bln tuh, x larat la den nk concentrate at one time..kih3x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2