'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, March 9, 2011

..Bukan niat aku utk menyindir..

Salam Ukhwah..

Da menjadi adat bile dtg umah org kna beri salam.. nk balik pun kna la beri  tahu tuan umah, "sy blk dulu ye.."  ade ke yg dtg umah org, lepas tu time nk blk blah mcm tu jek??! cis x patut sungguh org itu!! 

Sinonim la jugek bile berblog kan... adalah lebih baik jika kite meninggalkan jejak selepas menjenguk umah  diorg.. aku x terkecuali ok.. x kirela kan samada korg bace atau tak story list aku tuh.. sayunk korg yg telah meninggalkan jejak korg dicni, exspecially jejaknye yg ade diruangan komen kamu..

yg diround tu ok!!
Aku terima ape saje yg korg nk taip xkire la samada ayat2 tu menaik jatuhkan semangat ke, memuji atau mengutuk ke atau hanya say hi saje pun aku x kesah.. malah aku rase bangga taw korg sudi nk keep in touch ngan aku..(^_^)

Segala penulisan aku adalah dari hati naluri aku sndr.. dan aku xde niat utk menyindir atau berkias, kepada sesiapa yg ade terasa hati dgn penulisan aku.. aku mohon maaflah bebyk k.. aku ni jenis org yg suke berterus terang... dan sindir menyindir atau berkias bagai bukan cara aku.. dan aku x suke mcm tu.. (-,-)

K lah.. smpi cni dulu.. korg layanzzzzz jelah k!!
Thanx 4 reading.. (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2