'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Sunday, March 6, 2011

..aku sgt suke bile: part2..

Salam Ukhwah..

 Errrmm.. boringnye bile ari mggu duk umah jew.. dpt kluar best gak ni (dlm ati berbicara) tup.. tup.. "Jom mummy kite g mana2" ajak daddy.. "Aik.. daddy boleh dgr ke ati mummy berkata2?" atau daddy nampak kat dahi mummy ni tertulis ape yg terpendam dihati?".. kih3x.. mcm taw2 je kan...
 
Tu lah die mr.hubby aku.. kadang2 aku rase die punye 6th sense boleh pki gak la... walaupun kekadang x tepat n smpi menyakitkan ati ni.. tp aku taw bukan die nak mcm tu.. cume aku terikut2kan perangai kebudak2kan aku.. kih3x.. kantoi sudah.. (luar nmpk jew cam garang yek.. rupenya childish  jugak aku ni.. kih3x) ssssssshh..

Banyak perkara yang berlaku secara kebetulan dimana klu aku sedang terpkir atau terdetik dlm ati.. mesti seolah2 die mcm taw n terus meng'offer'kan pd aku.. aku???! da mmg jenis pantang di'offer' kih3x.. sbb jarang sekali.. jarang ok.. bukan x pernah.. ape yg aku nk n aku bgtaw dpt dipenuhi.. jd bile die da offer, sgt2 bodoh la kan klu aku menolaknye.. kui3x...

lain la rasenye bile mana dua keadaan yang same berlaku tp berbeza cara.. faham x??!  ye lah keadaan pertama: kite x bgtau ape yg kite nak tp die penuhi.. keadaan kedua n biasa berlaku: kite kna luahkan ape yg kite nak br dipenuhi.. 

Korg smua mesti pernah rase kan??! x kire la dgn sesapa.. kekadang dgn mak ayah pun boleh berlaku juge.. betul x??! at least once in our life..




♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2