'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, March 9, 2011

..Peeerh!! Korg buat aku nk pitam..

Salam Ukhwah..

Hai kengkwn smua.. aduh3x.. sakit kepala bagai nk pitam bile time ptg gini.. nk taw knape??! ni semua gara2 Photogediks contest yg aku anjurkan tu ler.. Contest ni start 16 Feb lepas.. dan akan berakhir 15 Mac ni... 

Setiap petang aku akan update senarai peserta contest.. x boleh buat kat ofis sbb aku xnk ade dummy folder tuk pic2 yg dipertaruhkan oleh peserta.. so decide blk umah br leh update.. Excited sesgt sbb setiap hari ade sambutan.. a billion thanx to yg sudi join ye (^__^) sayunk korg sbb korg sporting.. law ade yg beri gmbr sndr kredit plus2 aku bg.. mmmmmuah.. eceh!!

Jd pening bagai nk pitam tu sbb saingan antara korg yg join sengit2 belaka.. so aku decide aku xkan terjebak dlm barisan juri.. kui3x.. sbbnye skarang tgk pun bagai nk pitam da.. lgpun ade beberape BFF yg join.. so nk elak dr bias.. 

Ok2.. kepada mereka yg nk join tp x terbayang bagaimanakah ghupenye foto2 ala gediks nih.. meh cni meh.. korg klik jek disini.. jengah umah mereka tuk tgk pic yang dipertaruhkan.. terus klik di button command  pun boleh.. ok

T ade mase aku upload semua pic yang dipertaruhkan.. so ade mase dlm 6 hari lg tuk korg tambah feninkan kepala otak para juri... kih3x.. tp siyes.. aku happy giler!! law peserta cecah 100.. aku buat mkn2 tuk korg (peserta je taw) boleh??! leh knal secara realiti kan??! 

K.. smpi cni dulu.. korg layanzzzzzzz jelah k!!
Thanx sudi jenguk + sudi bace...(^_^)
♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2