'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, March 1, 2011

..Pernahkah rase terbeban..

Salam Ukhwah...

Aaaaaaaaargh!! Tension sesgt.. ini n3 luahan perasaan.. siyes aku rase mcm nak menangis.. walaupun sebenarnye aku ni mudah menangis.. tp aku x tau status perasaan aku skang.. rase nk menangis tp x boleh menangis.. huwaaaaa.. (T_T) knape begitu?!!! nk nangis.. nangis jelah!! 

Hati aku berbuku2 sgt ni.. x dpt diluahkan dgn kate2.. mmg sukar tuk dimengertikan (perrrrh ayat aku) sbb aku sndr x mengerti.. huwaaaaaaaa (lg sekali).. 

Dpt berita dept. aku nk restructure blk post yg ade.. aku berharap sesgt aku dpt ditukar kat mane2... sbb da selalu sgt aku berperasaan mcm ni bile aku duduk kat tmpt aku skang ni.. aku pun  xtau puncanye.. kerjanye ke?! org2nye ke?! atau environment unit aku ke?! aaaargh.. xpasti.. xpasti..

Tp yg pasti aku akan rase lbh bahagia kot klu aku ditukarkan.. aku xde masalah dgn keje cume biarlah keje aku tu dibawah kawalan aku.. jd aku boleh handle n belajar.. sesuai ngan taraf gaji aku!! tp klu keje yg aku handle skang ni  level yg lg tggi yg sepatutnye incharge.. ape kes??! bg aku r budget emolumen tuk  post tu.. Sakit otak r pkir lbh2.. gaji tang tu jek.. keje mau lebey... (T_T) patut ke?!

Klu korg ade kata2 azimat tuk membakar semangat aku bekerja.. silalah.. sila isi ruangan komen kamu tu.. ape yg patut aku buat??!

Thanx 4 reading.. a billion thanx to understanding..;)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2