'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Wednesday, March 23, 2011

..Apalah agaknye HADIAH tu?!



Salam Ukhwah..

Dok tgh menikmati secawan milo tetbe teringat plak aku kat Photogediks contest yang sedang di berlangsung pemilihan Miss/Mr. Photogediks.. bukan aku dok ingat siapa yg menang sbb byk wooo pic2 yang memenuhi kriteria tuh.. 


Aku dok pkir HADIAH ape yg aku nk bg nih?! ermm.. sbb tu aku x hapdet2 lg ruangan hadiah tuh sbb aku pun masih x tau hadiah ape yang aku nk bg.. da ler sorg je kan yg layak utk title tuh.. so aku nk gempak la skit.. utk saguhati xde masalah.. 

Kriteria hadiah yang aku carik of coz la yang sinonim dgn contest.. ala2 gediks gitu.. ahaks!! tu yg payah tu.. aku n Mr.hubby dok bincang2.. "ape kebenda yang ala gediks ni D?"

Ok.. korg leh bg jawapan kat aku??! 


♥...SinGGah LaGi Ye...♥

4 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Nida said...

cermin mata kot..hehe

Mrs. Adnan said...

Nak hadiah anak patung beruang yang besau bole? gedik gak tu ..hahaha!!

MuMMy CHoMell said...

Nida: cermin mata?! ermmmm...

Mrs.Adnan: ermmm.. uisssh.. payah lak nk post tu.. takut cost pos lg tggi dr rege patung..hahaha!!

SiLabiLabi said...

Kasut..ehehehe

IKLAN FREE & Follow Blog Labi-Labi NineMustafa
& JariPlastik



Pendedahan Exclusive : Penyanyi Islam Membidas Mufti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2