'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, March 22, 2011

Ape yang Ben Ashaari nak?!

Salam Ukhwah..

Mownink Ouls!!  rase hebat pg nih.. hahaha mane xnye.. smpi2 lif ofis rosak, so kna panjat tangga la pulak.. walaupun cume 3 ting. dr lobi tp semput gak la.. kah3x (nmpk sgt lame x eksesais)..

Pepg buat bw sbb semlm seharian aku kepenatan.. smpi tertdo2 semasa tgh menghapdet n3 tercinta.. sedang aku upload gmbr aku leh bermimpi.. kui3x.. betapa penatnye aku.. OK2.. bukan nk cite pasal semlm.. cume nk buat n3 khas utk blogger yang kagumi nih.. aku nk komen kat n3 die takut panjang lebar sgt.. fuurh~~

Korg knal dgn Ben Ashaari??! alaaah Ben Ashaari..  nk kate glemer mcm Dato' Siti Nurhaliza tu xlah kan.. tp glemer la gak dlm alam maya nih.. klu alam realiti aku x pasti la.. sbb aku br knal die + - 2 bulan, itupun dlm alam maya nih.. tp dlm tempoh 2 bulan aku knal die aku rase lbh kurg mcm Dato' Siti Nurhaliza gak la populariti die.. kui3x (maafla ye klu ade sesape yg x setuju.. (^_*)

Knape aku nk samakan die dgn Dato' Siti tuh??! hah.. ade la reason aku tersndr kan.. tp klu da dlm sehari  hampir 2-3 rat blogger2 follow die.. boleh disangkal ke keglemeran die? fuuurh.. pada aku bukan mudah tau nk kejar follower nih.. ni bukan alam realiti yg kite boleh beri senyuman, ramah n berbaik hati then org boleh suke.. x sameeeee... 

Aku telitikan cara Mr.Ben punye pendekatan.. sgt ringkas dan mmg menepati title blog die iaitu Santai.. mmg santai.. simple n bahasa yg mudah.. lg setiap n3 die pasti mendapat komen yg pasti lbh dr 10.. hah!! klu x santai xkan org nk memberi komen kan?! sudah tentunye yang komen tuh membaca smpi abis n3 yang dibuat.. walaupun pernah Mr.Ben luahkan die pernah mengandaikan ade komen yang diberi tidak nmpk keikhlasannya.. itu Mr. Ben saje lah yg mengerti.. (^_^)

 Pertama kali aku masuk page Mr.Ben mase tu follower die dlm 9000++ dan aku diantara mereka.. dan setelah 2 bulan sudah naik ke 11500.. korg bayangkan?!  betape pantasnye Mr.Ben mengumpul follower..peeerh x tercapai di akal fikiran nih tuk mendapat follower sebyk tuh dlm tempoh yang singkat.. 

Aku x pasti ape misi Mr.Ben dlm berbelog.. sbb aku pernah membaca n3 die, yg menyatakan die ade misi dlm berbelog nih cume die x jelaskan.. die kata belum masenye.. ermm tunggu dan lihat saje.. yang pasti Mr.Ben seorg yang cekal.. maintain dgn gaya penulisannya yg santai walaupun dlm menyuarakan pendapatnya ttg isu semasa.. 

Siyes.. kagum dgn Mr. Ben.. aku akan terus menunggu dan menunggu utk mengetahui misi sebenar die berbelog.. sbb aku nmpk ade sesuatu yang sedang Mr.Ben rancangkan mgkn akan memberi faedah untuk dirinya dan follower2 nye.. (klu silap sila betulkan ye)..

K lah smpi cni dulu.. korg layanzzzzzz jelah k!!
Thanx 4 reading ea.... (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

1 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Rin_Aff said...

terbaeekkk punyer...
salute la ngan ben ashaari...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2