'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, March 11, 2011

..Mandi Tasbih..ape tu??!..

Salam Ukhwah..

Mandi Tasbih untuk eratkan hubungan suami isteri.. tu lah die tajuk dr majalah mingguan wanita yg aku bace ptg td.. selak satu persatu tp x jupe2 n3 nih.. pelik aku.. mintak tlg mr.google pun tp xde jawapan.. aku x sure keluaran bile, tp yg sgt pasti cover depan Ina (bekas 2nang Mawi tuh) bersama anak lelakinye...

Nak la taw jugakkan.. ape kebenda n macam mane ghupenye mandi tasbih tuh.. selalu mandi biasa2 jek..ssshh ( x salah.. x salah.. halal pe) kih3x.. jd dari aku mandi biasa2 nak jugak praktikkan yg luar biasa ni.. kui3x, name pun tuk eratkan hubungan suami isteri (niat murni tu) kan3x..

kepada kwn2 yang boleh kongsikan dgn aku ape kebendanya mandi tasbih tuh.. sila2 lah rajin kan jari jemari anda tuk isikan ruangan komen kamu tu yek.. im waitiiiiiiing.. (^_*)
Thanx 4 reading.. a billion thanx 4 sharing.. (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2