'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Sunday, March 20, 2011

..Yang aku rahsiakan..

Salam Ukhwah..

hahaha..suspen jew tajuk n3.. saje jew.. xde ape yg penting pun.. cume nk update post lepas ttg hutang piutang aku berkenaan brg hantaranz adik aku.. disebabkan majlis da selesai so nk poyo la nih.. show off skit kreativiti aku.. sape2 nk tempah.. silalah ye..kih3x (take advantege buat duit poket) jom2.. kite scroll.. huhu
v
v
v
vvvvvvv
vvvvv
vvv
v

The Hantaranz..

Perfume..

Beg & Kasut.. (ade org ubah kedudukan beg.. huhuhu)

Al-Quran nur Karim..

Kain Pasang..

Cokelat..nyam2!!

Telekung..

Gelang & Jam Tangan.. kui3x.. campur jew!!
Tersusun rapi.. di umah pengantin sudah..
Inilah die koleksi dari hasil kreativiti aku.. actually sgt cantik bile tgk life sbb perada dibunga mengerlip2 gitu.. dlm gambo mcm mati plak aku tgk.. kui3x !! neway utk sireh junjung n bakul buah tu bukan aku buat.. so aku x  inteprem kat cni.. xde masalah pun nk ubah bakul buah n sireh junjung tu... tp sbb kengkangan masa.. n dorg xnk susahkan aku so dorg amik inisiatif mengubahnye sndr.. sireh junjung tu mak aku bli yg da siap jew.. sbb trip jauh so xdan da nk ubah guna fresh flower.. huhuhu!!

Ok lah.. smpi cni dulu.. korg layanzzzzzzzzzz jelah k!!
Thanx 4 reading... (^_^)
♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2