'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Thursday, April 28, 2011

alooo cian... first time g PWTC??

Salam Ukhwah...

Monink... hehehe.. sukenye.. arini semangat bangun... sbbnye aku ade tugas yg x rasmi yg boleh lari dr kusi meja aku kat ofis tuh... 

Bukan ape.. aku klu g ofis tuh... dr kul 8 smpi la kul 5 aku duk melekat depan pc..  ofis aku crowded giler dgn manusia yg jarak antara kami x sampai ler 50 meter pun.. huh!!

Arini aku telah diberi peluang oleh Puan pengarah utk menyertai lawatan pameran buku antarabangsa di PWTC tuh... hahaha... psssssst ni adalah kali kedua aku ke PWTC.. pertama kali aku g mase aku umur berape eik?!  hurmmm xhingat la.. yg pasti masih mumaiz... hehehe

Tp pada aku ni umpama first time la aku g.. sbb aku mmg lupe ingatan langsung mase aku g kecik2 dulu.. mase tu parents aku bwk ntah ade event ape aku pun x hingat.. terukkan aku?!  la ni.. br aku nk tgk betul2.. 

ea.. ok lah.. aku da lambat la... kang x pasal bas jabatan tgglkan aku.. huhu babaaaaaai...

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

6 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

pelangi chenta said...

nnati borong banyak2 buku kak

Lizan said...

best kan sesekali dapat tukar angin, takde lah asik terperap nengok muka yang sama jer tiap2 hari...

eB said...

uittt cepat... nanti kena tinggal ;p

Unknown said...

beli buku bebanyak tau...
Jom Baca KFC Chicken Chop

hunybie said...

hehehe..yatie pon skali ja sepnjng idup ni pegi PWTC..
tu pon masa prasmian hari banci aritu..

Qaseh Dalia said...

beslah sis ..qaseh tak pernah pergi lagi haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2