'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Monday, April 25, 2011

Saya nak jadi kawan vespa degil!!

Salam Ukhwah..

hah!! jgn terperanjat, terkezut n jgn melatah dulu.. aku bukan seorg yg mereng tp agak jugak la.. hahaha pe kejadah aku nk berkawan dgn Vespa plak nih??! hello2.. ini la dunia blog.. guna nama samaran yg mudah dikenali.. knape die nk org pggl die Vespa degil?! itu korunk kna la ty die sndr k.. ni aku join segmen Vespa Degil Friends.. nk tersenarai dlm bloglist die.. hehehe korg nk gak tersenarai?! sbok taw.. eceh.. merajuk lak.. gurau jew r.. korunk klik kat banner die tuh ea..


Ok.. antara syaratnye.. mudah aje.. suke aku syarat mudah2 nih.. hehehe kna bg kata2 azimat buat si Vespa Degil nih.. ok.. En. Vespa dgr nih ye..

Tahniah MC ucapkan kerana da berjaya collect follower seramai tuh.. bukan suatu yg mudah ye.. dlm mase 4 bulan da leh kumpul 400... chayok2!! MC nih 4 bulan gak tp br 300.. mcm mane nih?! sile tambahkan follower MC.. hehehe...

Selamat berbelog ye.. sama2 kite meriahkan dunia blogging nih.. sbb dr sni kite byk dapat pengajaran, pengetahuan n pengalaman.. ooops da la tuh.. penat r bebel.. last but not least.. Semoga berjaya buat crowd sndr k... aamiiin.. (MC pun nk jugak.. hehehehe)

Ok.. pastu kna tag sorg kwn... aku nk taaaaaag.. ermmm
IbuDarwisy ofismatte ku..

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2