'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Thursday, April 28, 2011

Mengenali tanda diri diminati...

Salam Ukhwah..

"Wah... die minat kat aku la..."  atau  "ea'a.. die ni mcm minat kat aku je?! atau  "die minat kat aku ke x eik?!" hah... mcm2 yang bermain difikiran tu kan??! xpasti adakah diri tu diminati atau tidak?! nak taw... jom cungkil rahsia die, selesaikan teka teki dihati tuh.... (mcm taw2 je aku... kih3x)

Hah... post kali ni nk kongsi dgn korunk.. mcm mane korunk nk taw diri tu diminati atau x?! boleh gak klu nk praktikkan.. mane la taw.. untung sabut timbul.. hehehe skang ni x timbul lah isu perigi cr timba.. sbb skang org da guna paip.. pieceeee \m/^.^\m/

Ok2.. da xsabar sgt nk mencungkil rahsia nmpknye? ade yang admire ke?! ooowh mcm tu ea.. ok meh cr kepastian...

klu korg nk taw samada seseorg tu meminati korunk atau x.. korunk crlah ciri2 yang akan aku kongsikan dgn korunk kat bwh ni....

  • Cari cara mendekati -  org yang minat korunk tu dengan sengajanye buat2 bertembung dgn korunk, menegur korunk walaupun dihadapan kwn2 korunk, mengajak korunk utk buat aktiviti bersama mcm ajak tgk wayang ke, ajak makan ke atau ape2 lagi lah..dorg ni biasanye malu tuk meluahkan perasaan jadi dorg buatla mcm2 reason tuk dpt bersama dgn korunk.. hehehe
  • Perlihatkan melalui bahasa tubuh - X taw mcm mane bahasa tubuh?! ok.. meh aku bgtau.. biasanye bahasa tubuh xboleh menipu.. cth mcm dr lirikan mata, pertuturan bahasa, senyuman dan penampilan bile bersama korunk.. antara paling jelas seperti bile korunk bercakap die akan memandang tepat ke mata korunk, bile korunk bercakap die akan mendengar dgn sgt tekun, bg yg free hair (x bertudung) mula la main2 rambut sepert menggulung2kannye malah secara otomatik die tertiru cara korunk cth korunk letakkan kedua tgn atas meja.. mereka juga akan tetbe mengikut cara tersebut.. hehehe
  • Sanggup luangkan masa - bile kite tidak menyukai seseorg itu biasanye bosan mcm mane sekali pun kite akan menolak utk keluar dgn die kan? kontra la pulak dgn mereka yg meminati kite ni.. br sebut jom.. cepat2 die jwb ok!! padahal diri tu sbuk nk mampus.. hehehe
  • Ingin tahu semuanya - biasanye mereka yg minat kite akan sbuk nk taw semua hal kite termasuk la hal keluarga, benda yg diminati, smpikan  makanan n mnuman kegemaran pun disoal siasat.. hehehe
  • Cemburu - biasanye mereka yang meminati kite secara diam2 nih akan menonjolkan sikap cemburu  tanpa mereka sedari.. law xcaye korunk leh test dgn memuji2 org lain..yg same jantina dgn die la kan..confirm tetbe dtg angin monsun bile anda tegur die blk.. x pun dr nada suara.. korunk mesti boleh cam punye la.. hehehe
  • Merancang masa depan - hah! ni tanda paling kronik r.. dgn gamblenye mereka akan tetbe bercerita ttg simpanan mereka, masa depan, soal anak2, soal rumah dan sebagainye lah..hahaha itu tandanye die nk menikmati smua tu bersama korunk la.. hehehe
Ok.. info ini aku dptkan dalam majalah minggun wanita edisi 1-7 April 2011.. br je lg.. aku nk sharekan sbb aku rase 95% tepat la.. agaknye penulis die buat survey kot.. knape aku kate 95% tepat.. sbb pengalaman aku di approach lelaki ketika belajar n keje dulu.. mcm ni lah.. smpi naik rimas.. hehehehe
 
So pasni korunk leh r perhatikan gerak geri sahabat disekeliling korunk.. law pelik2 n ade tanda2 cam kat atas ni.. confirm die ske korunk.. cube try puji die depan2.. mesti tersipu2 malu.. abis blushing satu muka.. auuuuww malu la u ni.. kah3x!! ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

2 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Cikgu Abah said...

wah...nampaknye saya ni ramai peminat la...anak2 murid saya selalu buat simptom2 seperti di atas...hehehe...

Unknown said...

siapalah kita ni utk diminati..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2