'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, April 29, 2011

oOoOwh x sabar nk jupe ma bff....


Salam Ukhwah...

Arini aku off benornye.. saje mintak cuti.. patut da gerak ke JB nih tp sbb tuggu parcel dr SINI.. so kna r tunggu... harap parcel smpi x ptg sgt.. sbb aku da x sabar hirup udara JB.. hehehe

Adik aku yg kawen aku yg over excited.. hehehe.. mestila.. glemer u ade event besar nih.. suke2!! (^_^) 
aku ni suke bermake up.. mase ni lah aku nk meliang lentukkan tgn nih tuk conteng2 muka aku nih... nk g keje camtu?! x kuasa.. okeh!! bak kate ofismatte yg selalu dengki kat aku.. "ko tu da xde sape nk pandang da..."  ceh!!

Selain dr agenda adek aku kawen.. aku nk isi mase aku sepenuhnye dgn jupe 4 org bff aku.. OoOowh klu aku kenang2kan zaman sekolah setiap detik tuh mesti ade muke dorg r nempel... hehehe.. kate bff kan?! winduuuuuu wei kat korg!! aku ade cite skit2 ttg dorg kat SINI.. 

SPM.. Suria mase ni di SMK Teknik, Yati lak die yg snap pic nih.. hehehe sowie T!!

Harap sgt dpt lepak ngan korunk cuti nih.. bukan senang nk jupe.. lg2 bile masing2 da bekeluarga ni.. tambah lg aku n Suria ni perantau.. so harap cuti blk JB je jupe korunk.. harap korunk nk turun KL.. ermmm bz manjang.. Shera je rajin turun KL.. sbb laki die kepala giler2.. tup2 sms da kat Putrajaya.. terkezuuut mak!! eceh.... oOoOwh nk jupe gak korunk... nk gak.. nk gak!! (-_-)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

6 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Cik Puan Izan❤ said...

selamat blk kg yer...hati2 di jalan raya...^__^

p/s: sedih tak dpt blk sbb ada kursus

Cikgu Abah said...

wah..serampang 2 mata..hehehe...betul cuti ni...5hari off..

Unknown said...

mesti seronokkan dapat jumpa kawan2 lama
Jom Baca Dua Tempat berbeza

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@!✿❤Cik Puan Izan❤✿!

mekaceh Cik Puan.. (^_^)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@Fazil Hamid

ish.. 4 hr jelah.. cube kire betul2.. hehehe

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@Ila

uissh.. mestila Ila.. bukan kwn lame taw tp kwn baeeeek.. (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2