'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, April 19, 2011

Minta seribu ampun kepada pemenang Photogediks (-_-)


Salam Ukhwah..

Semlm ptg ade sesuatu yang aku rase x best..  rasenye umpama mcm kite mkn terlalu byk sehingga sengkak ke anak tekak.. aduuuuh sakit korg.. klu nk taw camne sakitnye leh ler try  mkn byk2 dgn lajunye.. uuuisshh.. mmg x best.. nk taw knape aku rase mcm tu.. meh2 layan aku nk luahkan nih....

Aku selak2 blog kengkwn.. tup.. tup.. aku tgk pic die dlm satu n3.. adooooooi.. (da mcm kna hentak batu konkrit la plak kepala aku!!) siyes... mmg aku rase mcm tu... huhuhu kwn tersebut adalah salah seorg pemenang dalam pertandingan yang aku anjurkan.. PHOTOGEDIKS contest..

Ya Allah ape aku da buat nih.. knape?! knape?! br aku teringat aku telah alpa dan hampir memungkiri janji aku.. maafkan aku kwn2.. maafkan aku.. malunye aku wei... (-_-') aku lupe post hadiah2 korg..

Alasan yang paling konkrit aku leh bg ialah.. aku x sedar yg aku x post lg.. sbbnye bibik telah simpan hadiah2 korg.. so aku xnmpk lg hadiah tu depan mate aku.. so aku ingat aku da post.. mcm mane aku leh ingat aku da post ea?! x logik.. sile lempang aku.. (T_T)

Dan arini aku akan post kesemua yg da bg alamat kat aku.. sebagai tanda aku nk minta maaf sesgt.. aku akan post sekali coklat tuk korg ea.. korg setuju x?! tolonglah setuju.... huhuhuhu

Ok.. antara yg da bagi alamat kat aku dan akan mendapat coklat dr aku  (^_^)
  • Miss Photogediks - Siti Radziah binti Abdul razak
  • Nor Shahiera binti Mohd Sani
  • Alyani binti Amran
  • Eb Ezrin
  • Kamaliza Othman
  • Nor Ziela binti Hamid
  • Wan Nor Syima Emi binti Wan ramli
Korg nmpk x.. dlm 11 mereka yg bertuah hanya 7 yang anta alamat kat aku.. so aku terpaksa cancelkan kebertuahan mereka yang lagi 3 tuh.. aku akan pilih lagi 3.. so senarai lain sila jgn mengharap tapi berdoa saje ye.. (yg 3 tu nnt akan ku beri coklat jugak..huhuhu)

p/s: moral of the story kat cni.. jgn tangguh2kan keje nnt akan menyusahkan org lain.. even x menyusahkan org lain tp akan menghampakan mereka... aaaargh tidak.. aku xnk mcm tu!!! MAAFkan aku kwn2....

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

11 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

mama tisya said...

nk coklat jugak..hehehe

eB said...

eB tungguuuuuuuu :)

Mak Jemah said...

seb bek nama akak xde..klu ade, mau jadi Putrajaya Menjerit!!..miahahaha..

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@mama tisya

huhuhu.. nape x join.. lenkali ea (^_^)

mama tisya said...

eh kita join la cuma tk bertuah je..kn kata nk cr 3 pemenang lain tu kot2 bertuah..hehehe

✿.。CikPuan Su。.✿ said...
This comment has been removed by the author.
✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@eB ezrin

Tq eB... maaf ye.. shayunk awk.. (^_*)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@Eza Ridzwan

wooooo... seb bek..huh!! (^_^)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@mama tisya

oowh ye ke... sowie sesgt mama tisya.. kite x perasan.. xsempat cek semua list td.. huhu ampun lg sekali..(-_-)

shamyheart said...

tak terpilih.. :-(

haha, mummy ni lawak la.. boleh plak terlupa kata dah post

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@sha

laaa... x terpilih ke.. xpe2 cube naseb lenkali ea..

tulah kan.. mcm mane leh ingat da post.. mmg xlogik.. hahaha.. tp mmg realiti.. x tpu punyeee...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2