'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Sunday, April 10, 2011

Teruja sampai melebih..

Salam Ukhwah..

Monink kengkwn!! amboi2.. mucuk2 terus tgk pc.. g ar basuh muke tu dulu... tgk tu bertepek air liur basi tuh.. huh!! basuh guna dettol taw (pesanan penaja)

Aaah.. arini aku ade program berpicnic di Waterfall, Sg. Gabai.. uissssh ni kali yg ke berapa ntah aku ke watefall nih.. aku akui kat situ mmg best giler.. almaklum la bukan selalu layan waterfall ni.. sejuk n dingin jew.. pemandangan mata pun segar.. nmpk hijau saje.. eiii bestnye.. (terover plak)!!

Disebabkan aku sgt2 excited.. korg nk taw?! xnk?!! alaaaah nk la... aaargh aku nk cite gak.. hurm!! aku plan bgn pepg tuk siaplan ayam panggang aku.. sbbnye tempat panggang da reput so aku prepare dr umah aje ler.. huhu..

Aku gosok2 mata nih.. melangkah malas ke dapur.. mamai2 gitu.. terus kuarkan ayam yg da aku perap semlm bersama bahan rempah.. n terus setting oven.. semangat bebenor.. sekali lagi aku menggosok2 mata.. agaknye bertepek2 taik mata aku nih.. sbb mcm xbleh nk bukak habis mata aku nih.. hahaha aku menuju ke bilik... tuk siapkan baju hero2 kecilku lah.. korg taw x ape yg aku nmpk sejurus aku mendongakkan kepala ke atas??! kepoceee la tuh...

Ya Allah.. br pkl 5.30 ke?! mati2 aku ingat da pkl 6.30.. kelam kelibut aku sbb nk ngejorkan subuh lg.. laaa.. kendur blk segala urat saraf.. nk smbg tdo?! xdpt la jack.. sbb tdo bukan priority aku.. once aku da bgn amat sukar tuk aku lelap semula... kui3x

itu ler.. teruja sgt.. smpi x nyempat2 tgk jam.. bgn terus nk teruskan aktiviti.. sebenarnya ni bukan pertama kali aku mcm ni.. hahaha... da menjadi tabiat aku dr zaman sekolah dulu.. tiap kali aku terjaga terus aku capai towel menuju ke toilet.. mak da mmg sedia ade awal pg (mak seorg peniaga bf..so jam 3 pg waktu die bermain didapur) 
Zaman kecilku... kah3x!!
Dlm aku berjln ke toilet tu nnt mak jerkah la.. "br pkl 5 zai.. sempat tdo lg nih.." ermmm tp aku ignore jew.. terus tutup pintu bilik air n berdebuuuush mandi sambil mulut bising menggigil2.. hahaha.. melebih sgt kan?!

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

2 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Fazil Hamid said...

huh..mmg best bawak family jln2..tp mase belum mengizinkn..

aniswany said...

wahhh excited sgt nih,bangun awal giler.... heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2