'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Saturday, April 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !

Salam Ukhwah....

Ptg2 sabtu yang membosankan.. duk umah seharian.. mmg bikin fenin.. bukak lappy.. buat bw lg beeeesh.. ermmm Mr. Ben buat segmen.. nk join r.. lame da xjoin sbb bz.. bz.. n bz... ngeheheh.. cam biasa.. nk kongsi ngan korg tuk tambah rakan2 blogger.. tambah rakan okeh!! 

Korg nk tambah rakan korg klik kat banner tuh.. tp sebelum tu.. kna klik button follow aku r, kate nk tambah rakan kan?! so ber'rakan' la ngan aku dulu.. ngehehee..


 kna ikut syarat la pulok.. Ok2.. syarat2nye.. kna buat karangan.. hah?!! karangan.. adeeeeeh tambah fenin aku.. kecoh r Mr. Ben nih.. nk karang2 bagai.. jap2 aku pkir.. oops.. karangan berdasarkan tajuk k.. n tajuknye....


Siapa yang mempengaruhi anda untuk membuat blog dan siapakah sumber inspirasi anda?

First of all.. aku nk ucapkan terima kasih bebanyak kepada berita harian kerana telah mewujudkan artikel tentang pendapatan blogger pada awal Januari yang lepas.. ketika itu berita harian memperkenalkan blogger yg menerima BE dr nuffnang sebyk rm12k.. dia tentunye seorg yang agak glemer fikirku ketika itu.. nk taw siapa die.. die la RedMummy... 

Dan setelah membaca dan meniliti fakta yang diberikan dlm artikel tersebut membuatkan aku teruja untuk berbelog (mase tuh dlm mate aku ade nih $$$) walaupun sebenarnye aku da lame tahu ttg blog...

Inspirasi aku dlm dunia belog ni x lain dan x bukan adalah mereka2 yang telah mempunyai beriban2 follower.. malah berpuluh riban pun ada.. aku sgt teruja.. bile tgk follower mereka seramai tuh... membuatkan aku berebut2 utk mencari follower.. haha.. sbb aku dengkiiiiii dgn mereka.. 

Tetapi aku sedar aku hanya bermimpi disiang ari.. dr berape rat nk ke rib tuh alahaaai.. x dapek ler jang nk kejar omak!! tunggu la belog jang nih sethn duo lg.. juta2 jang cari mak.. (mimpi jap..) 

itu ler jawapan ikhlas dr aku k... Mekaceeeeh!!

p/s: aku hanya seorg perantau.. loghat aku adalah loghat yang aku dongar2 org sebut aje.. law ade salah n silap ampunkan la aku ye.... pieceeeeeee!!



♥...SinGGah LaGi Ye...♥

16 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

NisaAdnan said...

SWIMMING DARI BELOG ABG BENG BENG KEBABOWW ^^

Syuxer said...

Saya singgah dari segmen ben ashaari cari bloglah aka awok blogger baru yer..

Salam perkenalan dan follow u..:)

http://syuxermelankolia.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-cari-blog-lah.html

Arol Mubin said...

Takpe, blogging perlahan-lahan. Siapa tahu lagi beberapa tahun, Mummy Chomell pun boleh jadi famous macam RM. ;)

Entri terbaru : Segmen | Kalau Aku Ada Bakat Aku Nak Jadi ..... :)

LYAfrina said...

sy dh dpt hadiah photogediks contest tu:-) tenkiu sgt2!!!

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2011/04/hadiah-saguhati-photogediks-contest.html

tq

::Mastura Zakaria:: said...

salam...singgah jalan2 kat sini dari blog BA. enjoy blogging=)

fuuyooh said...

salam kenal.. n follow.. dtg dari blog abg ben..hehehe
Aku terlupa

MuMMy CHoMell said...

@NisaAdnan

Tq2!! bwk pelampung x.. law penat leh arus je yg bekerja.. hehehe

MuMMy CHoMell said...

@Syuxer

Tq2!! Salam perkenalan dr MC juge..

MuMMy CHoMell said...

@Arol Mubin

Tq Arol.. Arol sweeeet..

"Ya Allah makbulkan la doa budak kurang matang nih.. aamiiin ya rabbal alamiiin..."

MuMMy CHoMell said...

@LYAfrina

Ok.. cedap x celat tuh.. (^_^)

MuMMy CHoMell said...

@::Mastura Zakaria::

ea'a..name ayah kite same r.. kite bukan adik beradik kan?! hehehe gurau jew... Thanx singgah.. singgah selalu ye..

Salam knal dr MC.. (^_^)

teh fatihah said...

hai..hai..BW here..singgah frm abg ben blog..salam kenal2 n slamat berblogging yaw !jum follow :)

http://tehfatihah.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-cari-blog-lah.html

MuMMy CHoMell said...

@fuuyooh

eh.. En. Fuuyooh.. terima kasih sudi follow...(pantun 2 kerat..bole gitu)

Salam kenal dr MC juge...(^_^)

Shaherah said...

hye hye..
Assalamualaikum.. ^_^
Salam perkenalan..

Kalau free, singgah lar blog shera..
http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/

GeminiGurlz said...

singgah.. =)
cerianya blog awak..

Pemuda Haparan said...

singgh dr blog abg ben..salam perkenalan..ziarah la yer..=D

http://zonesaye.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2