'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, April 5, 2011

Bile 3 hari aku bercuti..

Salam Ukhwah...

Huaaaaargh... malasnye nk bgn pg td.. yelah.. lately bgn2 leh lepak2 lu.. pastu uruskan hero2 kecil.. sarap pastu br mandi.. tp hari ni.. bgn2 terus kna g mandi.. siap2 ke ofis.. aaargh  malas giler mood aku.. ni lah bahana cuti lame sgt.. ketu jew rase otak aku nih..

Peeergh!! arini mcm2 kna buat.. kna sapu, vacuum n mop sekali blog aku nih kui3x.. sbb da 3 hr tggl kan.. aritu hapdet kat hp mmg x best.. xdpt nk justify font n upload pic.. jd mood nk hapdet segala cite best pun jadi berkubur mcm tu jew.. ermmm

Neway Alhamdulillah.. arini aku masih bernafas tuk lalui kehidupan ni sekali lagi.. bersama mereka2 yang dikasihi n disayangi.. Terima Kasih Allah telah memberi aku peluang n waktu tuk aku perbaiki segala kekhilafanku.. Dengan izinMu, akan ku cube tuk beri yang terbaik dalam hidupku.. aamiiin ya rabbal alamiiin.. 

Untuk korg smua jugak.. Semoga hari2 yang akan ditempuh ni berjalan dgn lancar n dipermudahkan olehNya... aamiiin... (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

2 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Axieda'great said...

aminn....
hari cuti memang best
x best bila nak start keje
hampeh je rasa

MuMMy CHoMell said...

@Axieda'great

betul tu axieda..
sgt2 best bile bercuti..(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2