'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Thursday, April 14, 2011

Niat murni disalah ertikan...

Salam Ukhwah...

Menarik nafas dalam-dalaaaaaaaaaaaaaam.. mmg feel sgt angin pepg nih.. Alhamdulillah diberi peluang sekali lg tuk bersama mereka tercinta.. Thanx Allah!!

Topik post nih dr topik hotchat hotfm.. ske celoteh Fafau n FbI dan skang digamatkan lg dgn kekecohan Ag.. best2.. selalu buat aku tersenyum sesorg dlm keta tuh.. hehehe~~

Bual pasal topik nih, teringat kes2 aku.. bukan sekali atau dua.. tetapi aku mmg selalu disalah ertikan oleh org.. mgkn sbb cara aku.. siyes aku x gheti nk show off cara ikhlas tuh.. nk bgtau aku ikhlas ermmm rase x sedap la plak kan??!

Dulu aku jenis.. lantak la org nk ckp ape.. janji Allah tau isi kat dlm ati aku nih.. tp klu setiap kali buat kebaikan org duk ngata  lame2 jd x sedap la kan?!.. yelah ckp2 tu kan tu satu doa.. klu benda yg baik.. okla, klu benda yang bukan2.. x effect idop aku anak beranak?! ermm... 

Manusia ni ske sgt membuat tanggapan sndr tanpa diselidiki kedudukan sebenar.. naseb la.. tu dosa korg dgn Allah.. aku ni hanya hamba yg kerdil disisiNya.. x layak utk menghukum.. biarla segalanya diatas urusan Dia.. 

Aku doakan kepada mereka yang memikirkan hal negatif tentang diri aku, semoga mereka diberkati dan dirahmati Allah selalu.. aku bahagia dgn cara dan hidup aku... aku serahkan segalanya kepada Dia yang mengatur.. so far aku amat2 berpuas ati dgn hidup aku.. Thanx again to Allah.. (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

2 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Anonymous said...

manusia slalo buat2 faham benda yg diorg tak faham...tu yg jadi salah faham...sabo aje la kak...

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan... singgah la ke blog saya ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2