'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Tuesday, April 5, 2011

Macam mane Ben Ashaari collect follower?

Salam Ukhwah..

Tengahari td dok berborak dgn ofismate merangkap blogger jugak.. kami ni newbies.. aku berbelog  hujung januari 2011.. dan ofismate mate plak start bulan feb 2011.. kami skarang sbuk nk join segmen Mr. Ben anjurkan.. rase sgt memberi faedah.. a billion thanx to Mr. Ben!!

Ade beberape soalan yang sama berlegar2 dikepala kami.. bagaimana starting Mr. Ben berbelog? ermmm.. aku taw klu Mr. Ben aktif di FB sebelum die berbelog.. tp adakah itu satu planning?? kumpul blogger2 di FB kemudian br buat belog.. macammane Mr. Ben taw klu mereka adalah blogger?!

Ermm.. aku search Mr. Ben di FB.. mmg byk akaun FB die.. yg personal.. yg kelab dan berbagai la.. tp semua jumlah pengikut x sama dgn jumlah follower dibelog.. errrrm??! peliks bin ajaib.. dlm setahun setgh Mr. Ben dpt collect 12++K.. mmg power la... 

Aku salute kat usaha Mr.Ben.. mmg xboleh disangkal atau dipertikaikan usaha beliau.. aku tgk segmen2 yang dibuat, bukan level spm ok!! tapi boleh dikategorikan master la.. Mr. Ben sgt bekerja keras dlm mempromosikan blognye.. atau mencari trafiknya.. adakah dr awal penglibatannya die sudah berkire2 utk ke tahap ini atau lebih tinggi lagi??! 

Mgkn da bertimbun soalan ni Mr. Ben dapat.. cume aku mintak Mr. Ben sediakan satu page dlm blognye tips yang beliau sndr buat dlm menaikkan trafik atau followernye.. (nk tiru..kih3x) aku nk search dr awal n bukak satu persatu n3 tp aku dikekang masa.. Bolehkah Mr. Ben?!

Tunjuk ajarku SIFU...

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

12 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

NURBIAH DESIGN said...

akak follow kamu.. kamu follow akak juga ya.. terima ksih

bicara mak dara said...

dtg dr blog BA =)
samalah saya apun pening jugak mcm mana nak ada ramai followers.. saya pun br jer mula blog pada 17 januari lepas..

Cikgu Abah said...

erk...sy pon nak tanye jugak..camner dlm mase 3 bln dah dpt 200 lebih follower...sedangkan sy...dekat 4 bln...lebih sebulan je..x sampai 40 org..hehehe..

Belog Sambal Belacan said...

mmg btl segmen abg ben mmg terbaik..hight quality...

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@NURBIAH DESIGN

Jutaan terima kasih kak... sy da follow.. (^_^)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@ADZA IRDAWATI aka MAK DARA

itulah.. same2 kita berusaha ye kak.. mane taw satu hr dpt berdiri same tggi dgn blogger otai nih.. (berangan sudah..huhu)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@Fazil Hamid

hihi.. ingatkan kite jek query blog org..ghupenye ade gak yg query blog kite... mekaceh ye sbb concern..
MC byk join segmen Mr. Ben nih.. selain tu MC gak pernah buat contest.. mcm biasa mane2 penganjur contest harus letak syarat.. mesti jd follower.. kan2x.. (^_^)

✿.。CikPuan Su。.✿ said...

@Kisahnyerr..Ceritera Si Penulis BSS

setuju!!!

Anonymous said...

Elok sgt yg lebih mkn garam tu turunkan ilmu...
Sbg warisan turun temurun...hihi

Halen said...

yes.. setuju sgt2 klu mr ben dpt kongsi tips ni dgn kita semua.

Cikgu Abah said...

huhuhu...nak buat contest x berani lg la..takot xda sambutan...tgh nak belajar lagi ni....hehehe..

Cikgu Abah said...

thanks..coz follow me..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2