'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, April 8, 2011

Malaysia still da best..

Salam Ukwah...

Huuuuurm.. bestnye udara pepagi nih.. rase mcm segar n lancar jew segala urat saraf nih.. seronok bile bgn pepg rase segar mcm nih.. Alhamdulillah.. terima kasih Allah.. (^_^)

Esk sabtu ade program besar.. nk berjimba2 ngan ma bff kat Pullman, Putrajaya.. x taw kat mane?!! meh.. meh.. tgk cni...

Canteek kan??!
Teruja x?!

Pantai buatan....
 Amacam??! komen anda... komen aku, aku sgt teruja.... bagi mereka yg duk area Wilayah ni.. sekali sekala nk menikmati suasana pantai.. meh ler dtg Putrajaya.. bukan kat Pullman ni jew yg menarik.. byk lg wooo.. xnk letak byk2... nnt berat loading page aku nih.. korg nk taw.. korg meh ler dtg cni.. wokeh?!!

Toksah da.... nk melancong jejauh merentasi laut dan angkasa tuh... duit flight tu korg byr tuk minyak kete n tol kat cni jew.. yg untung sape??! kite jugaaak... hahaha.. dapat lbh skit facilities yg selesa.. Okeh!! ni x.. jln jejauh.. perabis duit kat negara org.. pastu merungut kat negara sndr.. ckp negara sndr kurg itu.. kurg ini... sedangkan diri sndr yg mintak mcm tuh.. hurh!!

Klu nk makan sedap knala modal skitkan.. ini pergi makan kat restoran 5 bintang sekalipun klu x kena selera xde maknenya semua tuh.. kite bakooor aje!!

Aku seorg yang suke sgt travel.. mmg teringin la nk rase g negara org.. org kata jauh perjalanan luas pemandangan tinggi pengetahuan.. tp biarla aku abiskan pusing2 Malaysia ni.. tp bile aku pusing satu tmpat nih.. rase mcm nk berpusing2 lagi kat situ.. abg ipar aku dr Syria pun x abis dok memuji.. Malaysia is the world HEAVEN!! haaa.. bangga aku.. eceh!! Aku BANGGA aku anak MALAYSIA!!

 Klah smpi cni dulu... korg layanz jelah k!!
Thanx 4 reading ea.. (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2