'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Friday, April 22, 2011

Blogger kna kreatif???

Salam Ukhwah...

Knape r rase sengal je pg nih? mcm nk demam pun ade.. hah!! tu lah.. dok pulun doyan ari2.. rasekan, pastu mnum air masak segelas dua jek.. amik ko.. panas dalam la!! aaaarggh.. sakeeeet!!

Da berape ari aku x hapdet luvly page nih, sbuk r.. sbuk dgn urusan tuk sempurnakan majlis APC, Jabatan.. JK je.. x layak lg dpt APC tu.. cuti, mc, time off bagai.. mmg x layak r kan?!

Pg nih ofis agak sunyi.. ramai g kursus.. aku pun merajinkan diri buat bw.. bw pun da lame x buat nih.. huh!! ermmm.. so far blog2 yg aku singah mmg x membosankan.. kreatif sesgt.. n ade yg buat lawak dlm maksud tersirat.. huhu.. terer betul la dorg nih..

Aku?! mane la aku ni kreatif nk buat mcm dorg.. duk bebel je boleh r.. tp law meleret org pun bohsan kan?!ermmm... nnt la.. aku pkir2kan benda yg kreatif.. (ni yg lemau nih..huh!!)

K la.. nk share tu jew.. law korg nk traffik uv tinggi silala kreatif kan diri.. dan aku?! akan belajar dgn lbh giat dan bersungguh2 utk men'kretip'kan diri.. bile org ske baca.. baru leh kejar traffic kan?! sape yg untung.. hehehe..

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

6 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

eB said...

kiter samer... sedey jugak ... sob2

Unknown said...

takpe,jadi diri sendiri kan..hehehe

Dda Ly said...

saye setuju tu..hihi nak blog, mesti kreatip..tp saye tak kreatip pon...huhu camana yaa..adoi! :P


meh ke rumah..
~mahu gigit²~
keep in touch ye..♥♥♥

edane said...

saya berblog ikut suka je.. heheheh

tim_fs said...

saya pon tak kreatip jugak..

Biey said...

kirimkan durian sebijik..ahaha..

Jom terjah Entri baru !!
AWAS : Bahana Lagu Terbaru Lady Gaga !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2