'

✿Terima kasih sudi singgah sini.. leave ur jejak here K.. i'll visit u later✿

Thursday, April 14, 2011

Cerita da basi.. Penantian suatu penyeksaan (-_-)

Salam Ukhwah...

Adoooya..ngantuks suda.. ni aku bersiaran langsung dr hospital general Melaka..ntah betul ke eik namenye tuh?! dok menunggu mil masuk icu..

Gini citenye.. pg td aku g kelas yang unit wujudkan sejak 3 minggu lepas..tp aku x bwk la hp kesayangan ni kan.. kelas lmbt lak abis arini.. panas montot gak r duk tunggu pengerusi nk bg kata2 penutup..huhu

Abis kelas mengkudung lipas aku kluar.. smpi kat meja pe lg terus terkam hp tercinta nih..ade miskol lak dr Mr.Hubby.. huh!! ade pe plak org tua nih..hehe tua x tua sgt la..

"hello d.. nape call?! ty aku yg bengong kejap r..sbb die law xpenting x callnye.. "daddy blk lambat skit arinj.nk bgtau yg mak ni..masuk icu lg.. mak collapse mase nk dialisis pg td" daddy duk terang satu2 terus.. sebelum peluru torpedo satu persatu menghinggap kat diri..keh3x

Aku pun ty lg.. "daddy nk g kul bape nih?" pelik sbb bunyi mcm emergency..emergency la kan?! tp masih ade kat ofis.. "jap lg daddy g la nih, tgh tunggu bos daddy nih nk mintak kebenaran.."

Alahai..nk tunggu2 bagai.. msg ajelah bos tu.. bgtau sudahla kan.. ermm.. tetbe hati aku pun mcm xsedap la kan klu x pegi.. otomotik aku ckp ngan daddy yang aku nk ikut.. tu yg skang aku berada di hospital Melaka nih..

Mak aih.. ramainye org.. jenuh menunggu smpi mak dpt tempat kat wad.. seksa betul nunggu ea?! agaknye org yg sakit kat dlm tu jd lg kronik agaknye.. kesian.. mcm nilah fitrah hidup..korg tlg doakan kesejahteraan pada kesihatan mil aku ea.. a zillion thanx to korg yg mendoakan.. semoga Allah merahmati korg..aamiiiin!!

p/s: aku taip mase dok nunggu kat depan bilik icu.. tp x sempat post sbb ade announce tuk waris Rubiah.. my mil la nih.. (mase ni Mr. hubby xde g anta mak sedara..huhuhu) - 13 Apr 2011 at 5.33pm.. (^_^)

♥...SinGGah LaGi Ye...♥

0 BuDak CoMel MenYamPuk.. :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
2